نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

نامه 85 ( روز کودک روز تمام خوبی ها وپاکی ها )

1392/7/16 1:56
نویسنده : مامان بهاره
367 بازدید
اشتراک گذاری

ذزر ذ

روز جهانی کودک بهانه ای برای ورود به جهان کودکان است؛ برای ورود به این جهان باید آگاهی های خود را فراموش کنیم و با ناآگاهی های کودکانمان همراه شویم. آموختن زبان کودکانه نیز قدم بعدی است.

دوستت دارم کودک بازیگوش و خوش خنده مامانقلب

کودک دوست داشتنی من

 پسر گلم یه روز میاد که میبینی کودکی هات  فقط پشت یه تصویر رویایی  از اون دوران مونده ِ از الان خوب استفاده کن که وقتی بزرگ شدی حسرتشون رو نخوری.

شكست شيشه...
باز شد پنجره...!
چقدر تند دويد كودكي هاي
بازيگوش من خیال باطل.............

 

                   کودک زیبای من ونداد تا این لحظه 2 سال و 7 ماه و 23 روز سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهام
16 مهر 92 8:15
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک


لیلا مامان پرنیا
16 مهر 92 8:54
روزت مبارک پسر دوست داشتنی خاله

الی مامی آراد
16 مهر 92 13:44
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .



مامان فتانه
16 مهر 92 15:36
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم.

روز جهانی کودک بر تمامی کودکان جهان مبارک باد


مامان آراد(خاطره)
16 مهر 92 22:57
روزت مبارک عزیز دلم
مامانی جون خصوصی دارین


مامانی کسرا
16 مهر 92 23:40
روزت مبارک بزرگ مرد کوچیک ما
همیشه و همه جا دلت شاد و لبت خندون عزیزم


جیران بخشنده
17 مهر 92 20:35
سلام من جیران هستم 14 سالمه ومدتی که وبلاگ ونداد جون رو میخونم پسر خیلی نازی داری روزش هم مبارک


مرسی عزیزم که به ما سر میزنی از اشنایی باهات هخوشحالم
مامان آروین
18 مهر 92 0:12
سلام به روی ماه مامانی مهربون و پسر ناز و دوست داشتنی مون
ممنون از اینکه پیشمون اومدید و به یادگار نظر زیباتونو برامون ثبت کردید
ایشالله زود بزود می یایم
گل پسرمونو می بینم پست های قبلیشو می خونم
روزش مبارک مامان گلی مهربون ونداد جونو از طرفم ماچش کن

مرسی دوست خوبم که به ما سر زدی با افتخار تمام لینک شدید
مامان آناهیتا
18 مهر 92 13:53
روزت مبارک نازنین خاله


مامان بردیا
18 مهر 92 14:51
روزت مبارک.فدای خنده ی شیرینت


مامان آناهیتا
18 مهر 92 18:36
سلام عزیزم رمز برات فرستادم مگه میشه نفرستم . خصوصی رو چک کن حتما اونجاست .


مرسی گلم اره دیدم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
21 مهر 92 3:17
روزت مباارک ونداد کوچولو



پرهام ومامانش
22 مهر 92 22:32



سعید
6 شهریور 95 15:30
سلام هدف از زدن این وب سایت چیه میخواین وقتی بچه بزرگ شد اون ها را بخونه یا همینجوری ؟