نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

باز هم بوی ماه مدرسه

1396/10/23 22:37
نویسنده : مامان بهاره
654 بازدید
اشتراک گذاری
روزایی که دارن میگذرن روزای خوب بچه گیتون که داره تند تند تمام میشه ویه عالمه حسرت رو دل من میمونه، این روزا ونداد مدرسه میره و کلاس اولی شده و تو دختر شیرینم قلدرترین دختر روی کره زمینی
دوست دارم براتون بنویسم ولی حقیقتش نوشتن از یادم رفته و واقعا فرصتش رو هم ندارم
الان که دارم این متن رو مینویسم نصف سال تحصیلی گذشته و ونداد یاد گرفته اسمش رو کامل بنویسه بالاخره از مرحله سخت مشق ننوشتن جون سالم به در ببریم گر چه خیلی طول کشید تا این مرحله هم به زور جایزه و تشویق وجیغ های بی پایان من تموم بشه ولی خوب خدا رو شکر بالاخره گذشت و الان پسرم جز بهترین بچه های کلاسشون وهر هفته از معلمشون جایزه هفتگی میگیره و کلی بهش افتخار میکنم
ولی سخت ترین مرحله مدرسه رفتن یعنی ساعت 6 بیدار شدن برای من هنوز تا 5 ماه دیگه ادامه داره خدایا زود تر این مرحله رو برام بگذرون
خدا رو شکر اون جوری که فکر میکردم رستا اذیتمون نمیکنه و راحت میزاره مشق هات رو بنویسی
در ادامه بریم که داشته باشیم عکس های مدرسه ونداد رو


عکس سفره شب یلدا بچه ها




اینم عکس های جشن اسم ونداد


ودر آخر مثل همیشه
دوستت دارم هایم برایت تمامی ندارد





پسندها (1)

نظرات (0)