نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

یه سرگرمی وبلاگی

1392/3/18 15:57
نویسنده : مامان بهاره
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

اولش فکر کردم چقدر مسخره است اینم مثل  همون بازیه  قبلیه واصلا حوصله  نوشتن نداشتم ولی وقتی دیدم داره تعداد دعوت کننده هامون به این بازی زیاد میشه دیدم خیلی زشته اگه بخوام بیخیال بشم  ومنم بازی رو ادامه ندم وبعد هم دیدم بد نمیشه که فردا ها وقتی این پست رو ببینی شاید برات جالب باشه که من چه چیز هایی رو دوست دارم به خاطر همین تصمیمم عوض شد میدونم کلی از او  موقع ها که دوستام دعوتم کردن گذشته ولی من شرمنده اشونمخجالت 

مرسی از  lمامان اراد جون خاطر ه عزیز قلبپرهام جون و مامان گلشقلب و  سمانه مامان مهربون متین جونماچ وهمچنین  خواهر فرناز جونماچ

 

قفغق6

 

1- بزرگترین ترست تو زندگی؟ مرگ بهترین کسایی که دوست دارم

 

2-اگر 24 ساعت نامریی بشی چی کار میکنی؟ میرفتم تو دل اونایی که میشناختم تا از احساسات واقعیشون با خبر بشم

 

 

 3-اگر غول چراغ جادو توانایی بر اورده کردن یکی از ارزو هات داشته باشه ان ارزو چیست؟

سلامتی همه کسای که دوست دارم

 

 

4-از میان اسب وپلنگ وعقاب کدام یک را بیشتر دوست داری؟ پلنگ اخه هم پوستش قشنگه هم ابهت داره

 

 

 5-کارتون مورد علاقه کودکیت؟ اصولا من این قدر کارتون نگاه میکردم که کارتون ها حالشون از من بهم میخورد ولی عاشق چوبین بودم یه وضعیزبان

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری ؟ این قدر غذا ها هست که درست نکردم که یادم نمیادخنثی

ولی خداییش دست پختم عالیهمژه

7- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ عصبانیبعد هم کلی داددددددددددددددددددد میزنم اخرش هم گریه

 

 8-دو بیت شعری که خیلی دوست داری؟ 

بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم 

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم....

 

 

9-با مرغ دریا اورانیوم یه جمله بساز ؟ مرغ سوخاری با طعم اورانیوم کنار دریا میچسبهابرو

10-اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از گذشته اینده حال سفر کنی ان کدام روز است؟

بدون شک زمانی که ونداد بچه دار میشهخیال باطل

 

 11-چه رنگی هستی؟ رنگین کمونی (واقعا همه جور رنگی میشم بعضی وقت ها قرمز بعضی موقع ها ابی صورتی سبز خاکستری  ولی فکر کنم از همه بیشتر قرمز باشم)خجالت

 

 

 

 12-اگر قرار باشه از ایران بری ان کشور کدام است؟ امریکاااااااااااااااااااااابغل

 

 13- بهترین sms inbox گوشیت چیه؟ نترکی عزیزمزبان


 

 14-اگر قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چی بود؟  تفاوتناراحت

  15-کسی رو که بخوای ملاقات کنی؟ دوستم مژده که الان 4 سال ندیدمشناراحت

 

  16- اسم دیگه ای که بخوای برای وبلاگت انتخاب کنی؟  فکر نکردمآخ

 

  17- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ سیبببببببببببببببببقلب

 

 

 18- سه خصوصات اخلاقی بدت؟ دیر جوش - تنوع طلب- زود عصبانی شدن

 

   19- کاشکی؟    یه پاک کن داشتم تا چیز هایی رو که اشتباه کردم

 درست میکردمناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فتانه
18 خرداد 92 14:36
خیلیییییی قشنگ نوشتی


متین من
18 خرداد 92 16:48
پرهام ومامانش
18 خرداد 92 23:39
چه این باکسی داری شما


نرگس مامان باران قلنبه
19 خرداد 92 1:12
خیلی باحال بودن


آتيلا جون و مامان شيما
19 خرداد 92 1:45
سلام بهاره جونم...
اميدوارم هميشه همه كسهايي كه دوستوشوخ دعري رو سالم و سلامت كنارت داشته باشي.
اميدوارم احساست واقعي هر انسان رو نسبت به هودت بتوني به درستي تشخيص و درك كني...
اميدوارم ي زندگيت مثه پلنگ خوشگل و قوي و با ابهت بگذره و سپري بشه...
پر از شكارهاي چرب و چيلي و خوشمزه...
اميدوارم مثه دنياي قصه ها هر روزت پر انرژي و هيجان و شايد خستگي ولي در آخر پيروزي و خوشبختي باشه...
اميدوارم قسمت شه ي روز از اون ديت پخت عالي نصيب مون بشه و تعريفت رو همه جا بكنيم...
و هيچ وقت هم عصبانيتت رو نبينيم...
ايشاا... هميشه دلت شاد و لبت خندون...
بي تو مهتاب شبي باز از اين كوچه گذشتم...
(ما هم بسي دوست داريم...)
مرغ سوخاري با طعم اورانيم هم لب دريا بله ديگه صد در صد ميچسبه...
(به افتخار دريا كه همه با لبش خاطره دارن...)
تونل زمان هم كه عالي بود...
بچه ي ونداد...!؟!؟!؟
ميخورمش من...
بوووووووووووووووس...
رنگين كموني هم كه بله ديگه...
ايوالله...
بهاره جون اونجوري آمريكا نگو...
اين جوري بگو،ببين...
مرگ بر امريكا...
من ي چي ميدونم ميگم...
بابت اس ان اس هم تركيديم،شديد...
كممممممممك...
اگه تفاوت حذف ميشد...
كسي قدر دل پاك و مهربونت رو نميدنست...
البته ميدونم همين حالاش هم خيلي ها چشمهاشو نو بستن...
سيب هم كه بله...
قااااارچ...
دير جوش كه خوبه...
ولي اختلاف بارزي بين زود عصباني شدن و دير جوشي اينجا ب چشم ميخوره...!؟!؟!؟!؟
تنوع طلبي هم كه خوبه...
تنوع طلبي موجب پيشرفت ميشه...
لااقل ميتونه يكي از جنبه هاي پيشرفت باشه...
پس نتيجه ميگيريم شما اخلاق بدي نداري...
خب امري نيست....!؟!؟!؟
دوستون دارم خيييييليييييييي...
بووووووووووووس...


عزیزم با این متن کلی ما رو شرمنده خودت کردی من که دیگه نمی دونم بهت غذا بدم بخوری یا شرمندگی من اومدم بگم فط دلم برای روی ماه اتیلا جون تنگیده قربونت نمیخواست این همه زحمت بکشی دوست خوبم ما هم دوستتون داریم اساسیییییییییییییییییییییییییی
محبوبه مامان الینا
19 خرداد 92 8:03
اس ام اس
تفاوت رو خوب اومدی


عاطفه مامان الای
19 خرداد 92 8:37
سلام دوست من باشه من لینکیدمت تو هم منو بلینک تا به زود زود سر بزنیم ...درضمن دوست گلم آهنی که به ونداد میدی دندوناشو سیاه کرده ...یاد یده مسواک بزنه خودت کمکش کن اگه نکنی میمونه ...بد دیده میشه ..مال الی هم اینطوری شده بود ...دو سه هفته مسواک بزنه با کمک خودت یه ذره هم نمیمونه ...ممنون کوچلومونومیبوسم...


لیلا مامان پرنیا
19 خرداد 92 9:42
خصوصی گلم
مامان آناهیتا
19 خرداد 92 11:57
زهره مامان عرفان خان
19 خرداد 92 22:49
سلام به ونداد عزیزم و مامان خوبش
به به چه گل پسری ؛ مامانی براش اسپند دود کنه ؛
خیلی جالب پاسخ دادید و منم دوست داشتم از طرف کسی دعوت میشدم اما ...

ما دوست داریم با شما دوست بشیم ؛ شما چطور ؟؟؟ پس بیاین پیشمون خوشحال میشما !!!


مرسی عزیزم
خوب من دعوتت میکنم کاری نداره که
ما هم همین طور شما رو لینک میکنم
zohre,mamane kiyan
20 خرداد 92 13:48
سلام
چه پرنس نازی دارید
خدا نگهش داره
عزیزم شما با افتخار لینک شدید


مامان آنی
1 تیر 92 19:00
جالب نوشته بودی بهاره جون