نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

تو ودیگر هیچ.......

1392/3/18 14:55
نویسنده : مامان بهاره
804 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها تموم زندگیم توی خنده قشنگت خلاصه شده  تو که هستی تمام دنیام رنگارنگه پر از رنگ های شاد وزیبا وخوشرنگ پر از رنگ های کودکانه که با وجود تو به اون ها دست پیدا کردم وجودت برام یه ارامشی میاره که هر وقت بغلت میکنم دوست دارم دنیا تو همون  لحظه بایسته حتی وقتی خوابی بغلت میکنم ومحکم فشارت میدم نمیدونی چقدر دوست داشتنی میشی با چشمای بسته 

پسر قشنگم دنیا ی تو پر از قشنگیه دوست دارم تو دنیای قشنگت باهات همقدم بشم وپا به پات بیام ولی بعضی وقت ها کم میارم نمیتونم مثل تو بدوم وبازی کنم تو سر شار از انرژی هستی پر از شادی ولی من ....

 میدونی مامان روز به روز خواستنی تر میشی مخصوصا حالا که شروع کردی به حرف زدن وخیلی راحت داری کلمات رو به هم میچسبونی وجمله میگی   دیروز وقتی صدام کردی وگفتی مامان بهایه دلم ضعف کرد برات این قدر بوست کردم تا خودم هم  غش کردم خیلی بامزه میگی بهایهههههه تازه بخش بخش میگی ب.. ها ..یه

  وقتی میبرمت بیرون ادم ها که بهت  ابراز احساسات میکنند خندم میگیره اخه من هیچ وقت واسه بچه ها این جوری ذوق نمیکنم ولی تو خیلی فرق داری عزیز دلمی نفسمی ولی نمیدونم چرا مردم این جوری نیستندسوال

خیلی به کتاب علاقه نشون میدی وهمین طور پازل  واسه همین چند روز پیش برات پازل خریدم این قدر قشنگ چیدیشون بدون حتی یه اشتباه کلی ذوق کردم  باورم نمیشد این قدر بزرگ شده باشی که بتونی بدون کمک من پازل بچینی مژه

 شعر جدید که میخونی اینه:

   یه توپ دارم   عید  یی       سرخ وسفید وابی

میزنم زمین هبا               نمیدونی تا کدا

 من این  توپ نداشتم         مشقام وخوب نوشتم  

 بابا بهم عیدی داد   یه توپ عیدییییییییییی زبان

 بعدش هم کلی دست و هورا برای خودت میزنی نیشخند دیگه حتی ظهر ها هم مامی  نمیکنمت   خیلی راحت شدم خودت هم راحت شدی فقط شب ها پوشک میشی اونم امیدوارم اگه خدا خواست و همت کردم به زودی بگیرمت آخ ولی خدایی فکر کنم شب کار سختی باشه اخه نمیشه چه جوری از تو خواب بیدار شی بگی جیش دارم  بعد اون وقت دوباره چه جوری بخوابی خنثی

 این لاو ترکوندن پدر وپسر اخر شبیقلب

 لبا

 اینم از همون موقع هاست که باید بخوابی ولی تازه میری تمام تلاشت رو میکنی تا لامپ ها رو روشن کنی که یه وقت خدایی نکرده خوابت نبرهابرو

 لفقل

 این هم باز ی اخر شبت  قایم موشک بعدش هم که من پیدات میکنم با جیغ وداد فرار میکنی ومن التماس که تو رو خدا یواش همسایه ها خوابننگران

 

 فلاف

 فال

 بلاد

 

 گفتم که عاشق این اهنگ اندی شدی وهمش داری شبکه های تی وی رو عوض میکنی وقتی بهت میگیم چی کار میکنی میگی هنداد عمو اندیبغل

 فلب

 پسر کاریه منی تو قربونت برمماچ

 الت

 

 وندا دیعنی عشق تخم مرغی مامان هر جوری شده باید روزی یه دونه تخم مرغ رو بخوری  ومن از تخم مرغ متنفرسبز

 بفل

 تازه عکس عاشقانه هم باهاش میاندازیقلب

 فقلقفب

 فبلی

  وقتی مامان و ونداد تفنگ بازی میکنند یعنی الان سرباز جنگی هستی بغل

قفیل

قفلفق

  وای از این نینی بد بخت که دیگه نگو هر روز میری میاریش ومیگی نینی لاگ وشروع میکنی لاک زدن این بیچاره البته قالی هم بی نصیب نمیمونهخنثی بعد که همه لاک ها رو امتحان کردی نوبت سایه میرسه و اون بیچاره هم به این عجوبه ای که میبینی  تبدیل میشهمژه

قبی

قفلی

قفل

قثص

ثصشص

 چند روزپیش  هم بردیمت اریشگاه واز اون همه مو فقط اینا موند ابرو

 یببثب

 

 عاشق تبلیغ بیگ بیر هستی وهر وقت میده چنان ذوق میکنی که نگو این جا  هم داری اداش رو در میاریزبان 

 ثقبف

 اینم به جای  دوران کودکیت که اصلا نخوردینیشخند بعد از کلی گشت وگذار تو کمد پیداش کردی اومدی می گی مامان میمی

 ثسقفل

 

 واین هم اثار هنری پسرم البته بامشقت  ولی خداییش خیلی هنرمندانه با این خط کش کار میکنی دقیق دقیقبغل

 

 

 قث

  تا کولر روشن میشه سریع میری پتو رو میاره ومیگه پتو بادلبخند

 فغی

 اینم که میبینی خودتی قربونت برم ولی رفتی تو جلد یه ادم موذیشیطان که یعنی من نفهمم کیه  رفته سراغ گاز و شعله ها رو خاموش میکنه یعنی مصیبت دارم با تو وقتی میخوام غذا درست کنمنگران هی شعله رو کم میکنی زیاد میکنی بعد هم که دیگه خاموش میکنی ابرو ولی الان تغییر قیافه دادی شناسایی نشیماچ

 غفاغا

اگر چشمان من دریاست تویی فانوس شب هایش

اگر حرفی زدم از گل تویی معنی ومعنایش

 ut

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

هیراد و عمه لیلاش
12 خرداد 92 18:25

فدات خاله جون با شیطونیهات



مامان آنیل
12 خرداد 92 19:11
سلام
چه جالب آنیل اصلا تخم مرغ دوس نداره و بر عکس من عصبانیم که چرا نمیخوره!
شیطون خاله جارو برقی هم میکشی


وای راست میگی برعکس ونداد که من و کشته روزی 4 تا هم میخوره
آتنا مامان روشا یدونه
12 خرداد 92 23:28
خوشگلم خدا کل وقتشو گذاشته برای تو که انقدر ناز شدی


مامان ملیکا کوچولو
13 خرداد 92 16:00
عزیز خاله،خیلی ناز شدی موهاتو زدی ماشاالله. قربون اون کارهای با مزه ات برم من.مامانش:خیلی خوبه روزی 1 تخم مرغ بخوره. ملیکاهم میخوره. دکتر میگه:باید روزی 1 دونه بخورن.


مرسی عزیزم
میدونم ولی ونداد روزی 3 تا رو هم میخوره اخه زیادیش هم ضرر داره
مامان فتانه
13 خرداد 92 16:34
چه باحال...چه عکسای قشنگی..
لیلا مامان پرنیا
13 خرداد 92 19:52
عزززززززززززززززززززیزمی انشاالله آرایشگاه دومادیت خیلی خوردنی شدی
پرنیا هم مثل تو عاشق تخم مرغ اونم از نوع آب پزش


مرسی گلم
راست میگی وای نه من از تخم مرغ متنفرم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
14 خرداد 92 3:16
زنده باشی خیلی شیطونی ماشاالله
عاشق اون عکست که داری قایم موشک بازی میکنی شدم
اونجایی هم که استتار کردی حرف نداره
موهات هم مباارک.خیلی بهت میاد گلم


مرسی عزیز دلم

[بوس]
متین من
14 خرداد 92 3:29
سلام بیا وبلاگم به یک مسابقه وبلاگی دیگه دعوتی دوسی
پرهام ومامانش
14 خرداد 92 14:24
شمارو به سرگرمی دعوت کردم به وبلگم یسر بزن


پرهام ومامانش
14 خرداد 92 16:29
فدای تو موهاتو کوتاه کردی بیشتر لپات ریخته بیرون اون دقت لاک توجاش کردنو برم
خیلییییییییییییییییی دوستت دارم


ما هم همین طور عزیزم
خواهر فرناز
14 خرداد 92 21:23
سلام شما به یک مسابقه وبلاگی دعوت شدین


زهرا
14 خرداد 92 22:10
عزیزززم چه نازشدی موهاتوکوتاه کردی
قربون شیطونیات ونداددوست داشتنی من


مامان آناهیتا
15 خرداد 92 17:35
قربونتم بشم چقدر خوشگلل تر شدی مرد شدی برای خودت
عاشق شیطونت هستم افرین که هر روز تخم مرغ می خوری


مرسی عزیز دلم لطف داری
مامان عبدالرحمن واویس
16 خرداد 92 10:45
جانم عزیزکم موهاتوکوتاه کردی چه خوشگل شدی مبارک باشه عزیزم


مرسی عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
17 خرداد 92 12:09
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


لیلا مامان پرنیا
17 خرداد 92 13:38
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


نرگس مامان باران قلنبه
17 خرداد 92 16:34
قربونت برم خیلی خوشگل شدی
چه خوب که تخم مرغ دوست داره بر عکس بقیه بچه ها
قربون اون خنده های قشنگت بشم خیلی عکساش قشنگه مخصوصا عکسهای تفنگ بازیش
آخه ونداد جونم مگه تو دختری که اینقدر حرفه ای لاک میزنی



اره خیلی دوست داره
مامان بردیا
18 خرداد 92 8:54
سلام مامانی.پسرت خیییییییییییلی نازه.به ما هم سر بزنین.با تبادل لینک موافقید؟


چشم خوشحال میشیم
رها مامان راستین
18 خرداد 92 11:28
خیلی ناز شدی موهاتو زدی ماشاالله چه جالب بی چاره عروسک وحسابی رنگ کردی


مرسی عزیزم
سارا
18 خرداد 92 13:59
چه عكساي قشنگ و بامزه اي چقدررر به شيطنتات خنديدم! خيلي بانمكي هزار ماشالا موهاتم زدي مبارك باشه همه جوره خوشتيپي ونداد نازنين


مرسی دوست عزیزم
قربونت برم چشمات قشنگ میبینه
مامان آراد(خاطره)
18 خرداد 92 16:13
ای جون دلممممممممممممم

قربونت برم که چقدر شیطون بلا شدی...حسابی بهاره جونو کلافه کردیااااا

موهات خیلی ناز شدن...مبارکت باشه...ایشالا سلمونی دامادیت






الن یعنی خوشحال شدی من کلافه ام دوست جون

مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه


مرجان مامان آران
18 خرداد 92 23:40
هزار ماشالااااااااااا
چقدر با مزه و خوردني شديييييييييييي
خيلي شيطون بلا شدياااااااا با اين كاراتتتتتتتتتت


مرسی دوست خوبم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 خرداد 92 13:13
ای شیطون بلا یلی قضیه لاک زدنت باحال بودگل پسر

ماشالا خیلی بزرگ شدی بهاره جون اسپندیادت نره


چشم خاله جون ببوس ارمیتای نازم رو
مامان سانلی
25 خرداد 92 14:50
خاله قربون همه شیطنتهات بشه.....کیف کردم با همه عکسهات...مخصوصا بالشتی که گذاشتی زیر پات تا از خوابیدن فرار کنی
موهاتم که محشر شده.خیلی بهت میاد گلم .مبارک باشه
بوسسسسسسسسسسس


هههههههههههههه
مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه
شیدا
20 مرداد 92 17:10
شکمو یه قرتی