نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

حال این روزای ما

1392/1/28 17:16
نویسنده : مامان بهاره
680 بازدید
اشتراک گذاری

وندادم سلامقلب

 خیلی وقته که هیچی برات ننوشتم اخه دیگه این روزا همه لحظه هام رو در اختیارت گذاشتم  دیگه هیچ وقتی برای نوشتن ندارم  خیلی شیطون شدی مامان مدام در حال خرابکاری هستی اگه حواسم رو بهت ندم  اولین چیزی که به دستت برسه نابود میکنیشیطان ولی زبونت خیلی راه افتاده دیگه حسابی داری دلبری میکنیقلب

به هر چیز گردی یا هر چیزی که میچرخه  علاقه خاصی پیدا کردیتعجب  مثل ماشین  لباسشویی یا  تایر ماشین ها...

یه خشک شویی سر رامون هست که وقتی میریم خونه تازه داره ماشینش رو روشن میکنه تا لباسا رو توش بندازه تو هم اگه بزارنت دو ساعت میایستی به چرخش ماشین نگاه میکنی بیچاره مامانی اینا مجبورن لباساشون رو جمع کنند تا وقتی تو میری برات ماشین رو روشن کنند عاشق تاب شدی وقتی میریم پارک باید حداقل 45 دقیقه تاب  بازی کنی تا خسته شی البته اگه بشی  مدام میگی تند تر یعنی تند تر تاب بدید 

هر وقت میبینی یه لباس کثیف شده  به زور میخوای لباس رو از تنمون در بیار ی و بندازی تو ماشین خلاصه بدجور درگیریم با تو واین ماشین لباسشویی

 هر ادم چاقی رو هم که تو خیابون میبینی میگی گنده  ومنم این جوری میشمعصبانی وکلی خجالت میکشم اخه ماشاا.. یاد گرفتی به جای حرف زدن داد بزنی

 به قول دایی بهنام با فامیل دور نسبت داری از بس که هر چی میبینی میگی در حالا فرق نمیکنه که اون چیز در داره یا نه از نظر تو باید درش رو باز کردزبان 

کلمات جدیدی هم که میگی ایناست 

الته این اولین جمله است که گفتی  تو سن دو سال و  یک ماهگی هونه عمه مو مامانی بود  (ترجمه):خونه عمه مولود مامانی بود

به بارون میگی نمنم

حباب=حباب

کاکایو= کاکائو

تاتاب=تاب تاب

دیگه=دیگه

هر روز هر روز

عمو اده =عمو عادل

راستی تا یادم نرفته به بابا همچنان بابات میگی وجالبه هر چی که به بابا مربوطه به ت میرسه مثل پای بابا میشه پات

سصیث

اینم از کارتون مورد علاقه ونداد تنها چیزی که تو رو برای 3 ثانیه پای تلویزیون میخوابونه به غیر از این بقیه روز در حال راه رفتنیکلافه

ونداد

ونداد

رزذ

 

ثق

 

اینم شده کار هر روز مون که بری روی میز این گل رو بدی دست من  من سریع باید بگم مرسی عزیزم دست شما درد نکنه  بعد هم بوش کنم دوباره بزارمش سر جاشخنثی

د

ادئ

لذا

و اما یه کار تازه ...

 جدیدا هر وقت با زحمت تو رو اماده میکنم که ببرمت بیرون (اخه تو این قدر بلوز تنت نمیکنی تا ما بریم درو ببندیم  تو  هم کلی اشک بریزی وگریه کنی تا رضایت بدی بلوزت رو تنت کنم) بعد شما تازه یادت میاد که اسباب بازیهات خونه جا موندن و میری میاریشون باخودت دده یه به قول خودت هنداد دده

رد

بال

اینم جدید ترین خرابکاریت تو سن دوسال ویک ماهگیت میری قوطی کرم من بیچاره و میاری و میسابونی به موکت وقتی هم دعوات میکنم این قیافت میشهمژه

اتا

رد

اخی مامان برات بمیره پسر گلم چند روز پیش که داشتیم برمیگشتیم خونه بابا وقتی خواست بشینه تو ماشین تو بغل بابا این قدر ول خوردی که یه دفعه دیدم صدای گریت میاد فکر کردیم سرت خورده به کوشه در ماشین هی من و بابا سرت و رو میبوسیدیم ولی فردا صبح که بیدار شدی دیدم بالای چشمت کبود شده حالا که یادم اومد بگو چرا این قدر گریه کردی چشمت خورده به گوشه در واقعا شانس اوردیم که  تو چشمت نرفته دوباره خدا ازت محافظت کرد پسر گلم 

رذ

 

 اذدذ

 

  پسر عزیزم عشق من رو با خودت داشته باش عشق من مثل نفس باهاتهedw

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

آتيلا جون و مامان شيما
26 فروردین 92 18:26
بهاره جون ماشاا... به پسمل كه چقدر شيطون شده ...
انرژي شمام كه تحسين بر انگيزه...
واسه چشم خوشگلشم خيلي ناراحت شدم...
الهي فداش شم...
ترو خدا اسپند بنداز بهش چشم ميخوره به خدا...
عكسهاشم كه خيلي ماهن بس كه خوش تيپ و خوشمل و خوش عكسه...
و خوشبحالت كه همچين پسملي گل ميده دستت...

بووووووووووووس...

مرسیییییییییییییییییی عزیزم ما رو حسابی شرمنده کردی
اره خیلی خوش به حالمه ولی گله بیچاره گناه داره
بهار(مامانی شهراد)
26 فروردین 92 19:15
سلام عزیزم خوشحال میشم باهم دوست بشیم پیشمون بیا
پرهام ومامانش
26 فروردین 92 22:54
____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$____________

حامی
26 فروردین 92 23:50
بعضی از آدمها پر از مفهوم هستند
پر از حس های خوبند
پر از حرفهای نگفته اند
چه هستند، هستند
و چه نیستند، هستند
یادشان
خاطرشان
حس های خوبشان
آدمها
بعضی هایشان
سکوتشان هم پر از حرف هست
پر از مرهم به هر زخم است .....[لبخند


دوست خوبم ممنون بابت حضور قشنگت
متین من
27 فروردین 92 1:45
وندادجون کارات منو خیلی خندوند مثل گنده عزیزم دلم برات تنگ شده بود معلومه خوب شدی که دوباره داری اتیش میسوزنی ایشالا همیشه بلا ازت دورباشه خاله


اره واقعا حرفاش خیلی خنده دار شده ما که همش داریم میخندیم
مامان ملیکا کوچولو
27 فروردین 92 1:57
ماشاالله گل پسری. الهی خاله نبینم صدمه دیدی. افرین به پسر باهوشمون.ماشاالله دیگه اقایی شده ها.
مامان ملیکا کوچولو
27 فروردین 92 2:25
خصوصی
محبوبه مامان الینا
27 فروردین 92 7:54
وااااااااای ونداد جیگرطلای وروجک
عجب پسر تمییزی که عاشق ماشین لباسشویی هستی
قضیه "ت" آخر بابا خیلی بامزه بود
احتمالا ونداد جون تشخیص داده موکت زبره گفته کرم بزنه شاید پوستش نرم شه
قربون گل پسر که چشش کبود شده ایشااله زودتر خوب شه



احتمالا دوست خوبم همین حدس رو زده
مرسی عزیزم الینای نازم رو ببوس
خواهر فرناز
27 فروردین 92 11:20
عزیمی ونداد جون
این قدر مامانی را حرس نده بعدا بیشتر بهش احتیاج داری
الهی بمیرم چرا این قدر دور تو بلا میگرده؟
مامانی براش خون بریز بچه مون سر چشم و نظره

برای شما که زود خوب بشی


جان من تو بهش بگو
نمیدونم خسته شدم این قدر صدقه دادم
مرسی دوست خوبم
مامان آراد(خاطره)
27 فروردین 92 11:20
سلام عزیز خاله...سلام بهاره جون...خوبین عزیزم..؟
قربونت برم چقدر لاغر شدی عزیزم...وقتی عکستو دیدم پاک شوکه شدم...
معلومه که مریضی بدی بوده که از پا اندانتتون...خداروشکر که حالت بهتر شده...
برات نگران بودم ...پست جدیدتو که دیدم خیلی خوشحال شدم...
برات آرزو های بهترینهارو دارم..


مرسی دوست خوبم
اره خیلی سوژه این چند وقته ما این بود که هر جا رفتیم گفتند وای چرا این قدر لاغر شده

لیلا مامان پرنیا
27 فروردین 92 11:38
سلام خیلی دلم برای ونداد جونم تنگ شده بود کلی با کارات خندیدم عزیزم خیلی با نمکه که به ادمهای چاغ میگه گنده
قربون چشمات برم مواظب خودت باش خاله جون امیدوارم همیشه تنت سالم ولبت خندون باشه


ما هم دمون براتون تنگ شده بود عزیزم

چشم مرسی دوست خوبم
زهرا
27 فروردین 92 18:41
بهاره عزیزم ممنون که به ماسرمیزدی وحال روژان رومیپرسیدی
این کارتون موردعلاقه روژان هم هست که تالحظه خوابش اگه 100بارببینه خسته نمیشه البته هربار3دقیقه


خواهش میکنم عزیزم اخه نگرانش بودم
وای یعنی حالم از این برنامه به هم میخورههههههههه
متین من
27 فروردین 92 19:36
بهاره جون مثل اینکه توهم قالب عوض کردی مثل من بابا تفاهم


وای نگو یعنی تا این اندازه تفاهم داریم
مامان بابای الیسا
28 فروردین 92 0:30
عزیز دلم وروجک دوست داشتنی امیدوارم همیشه سلامت باشی


مرسی دوست خوبم
برای الیسای نازم
منا مامان امیرسام
28 فروردین 92 0:57
اخه شیطون بلا چرا اینقدر شیطونی میکنی که چشمت کبود شده.
وقتی میام بلاگت انگار دارم خاطرات امیرسام رو میخونم.
راستش مامانی کلی هم انرزی میگیرم اخه میبینم یه نی نی گولوی دیگه مثل سام شیطونی میکنه
عکس اون کرمهای بینوا هم خیلی بانمک بود.



وای نگو یعنی امیر سام هم تا این اندازه انرزی گیره
مرجان مامان آران
29 فروردین 92 1:09
هزار ماشالا شيطونييييييييييييي شدي براي خودت عسللللم قالب نو مبارك خيلي خوشگله خدارو شكر خوب شدي ولي يه كم لاغر
مامان آیسا
30 فروردین 92 11:04
دلم برات خیلیییییییییییییییییییییییی تنگ شده بود شیرین تر از عسل ماشاالله پسرمون بزرگ شده عکساشووووو نگاه چه خوشگله بهاره جون....>
مامان عبدالرحمن واویس
30 فروردین 92 18:04
اخه خداخودش بخیرکنه عزیزم خداروشکربه چشش اسیبی نرسیده مادرخانومی به منو گلپسرام هم سری بزن من خیلی وقته لینکتون کردم
نیم وجبی
30 فروردین 92 21:43
سلام شیطون خان وای که چقدر به کارات خندیدم
مخصوصا مالیدن کرم دیگه آخرش بود
وای فدای چشات بمیرم خالهه
پیش ماهم بیاین دوست جونم


چشم عزیز دلم حتما راستی میبینم که اپ کردی
پرهام ومامانش
30 فروردین 92 23:50
_______________##________##
_______________###*_______*###
___________.*#####_________#####*.
__________*######__________######*
________*#######____________#######*
_______*########.__________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############_______________############
*##*#########_______________#########*##*
*_____########_______________########
_______#######______________#######
________*######_____________######*
_________*#####*__________*#####*
___________*####*__________####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*
_____________.####*__*###### وندادجون
چون دلمون برات تنگ میشه زود زود میایم بهت سر میزنیم ولی خب اپ نبودین دوباره نظر میزاریم


مرسی عزیز دلم دل ما هم براتون تنگ میشه
صبا (خاله ی آیسا
31 فروردین 92 10:13
خصوصی داری
صبا (خاله ی آیسا )
31 فروردین 92 10:22
گلم یه خصوصی دیگه هم داری ونداد جونم چه خوشمله
مامان آناهیتا
31 فروردین 92 14:25
سلام مامان مهربون .
نمی خوام بترسونمت ولی اول راهی عزیزم . بچه ها تو دو سالگی خیلی شیطنت دارن ونداد الان دوسال و دو ماهشه تا سه سالگی اره درازی داری عزیزم. خدا به ما مادر ها صبر بده و آرامش تا در مقابل شیطنت هاشون صبور باشیم و با ارامش رفتار کنیم .

دختر من کرم ادکلن و تموم رژلب هامو خراب کرد . یه روز اینقدر ادکلن زد که خو.دش به سرفه افتاد . یه لحظه چشم برداری یه خرابکاری . میگن هر وقت دیدی بچه ای ساکته و صداش نمی یاد فقط بدو به سمتش دیگه بقیه شو حدس بزن .
ولی بازم یه لبخند می زنن فراموش میشه سالم و سلامت باشند .
از طرف من ببوسش


وای نه یعنی از این بیشتر بخوان فضولی کنند
نه ناراحت نیستم دوست خوبم بچه یعنی بازی وشیطنت ایت جز ذات بچه هاست
واقعا با یه لبخند ارزو میکنی دنیا همن لحظه بایسته
صبا
31 فروردین 92 14:44
خصوصی داری بهاره جون
مامان ترنم کوچولو
1 اردیبهشت 92 11:25
سلام ونداد جونم
من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست بشی
پیش منم بیا
راستی وبلاگت خیلی قشنگه ها


عزیزم ادرست باز نمیشه
نگارین(عروس دلشکسته)
1 اردیبهشت 92 16:40
خصوصی داری عزیزم
مامان آنیل
2 اردیبهشت 92 21:43
اوووووووووووووووف سلام عزیزم چه کارایی میکنی شیطون بلا!! قربونت برم چه بلایی سر خودت اوردی نبینم اوفی بشیا عزیز دل خاله آخه کرم مامانی رو چیکارش داری چقدم با نمک حرف میزنی گلم مامانی اسفند یادت نره ها
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 اردیبهشت 92 2:45
ای وندادشیطون بلا بااون کرم مالیدنت
چه جالب ماهم ازاین گلدوناداریم که دخملیمون اگه یه روزکش نره وپانذاره به فرارنمیشه
عزیییییزم دیدم چشمت کبودشده خاله خیلی ناراحت شدم خاله به مامانی بگواسپنددودکنه برات



وای یعنی شما هم این بلاها سر گلدون بیچارتون میاد
مرسی عزیزم چشم
مامان کیارش
3 اردیبهشت 92 10:24
یه سلام گرم به وندادجون شیطون و مامان گلش. ونداد جونی شما هم مثل کیارش عاشق توپولوها(تپسی و لالا و...) هستی که. خیلی هم بانمک شدی از دیدن عکسات هم کلی لذت بردم. قیافت بعد از اون خرابکاری و دعوای مامانی خیلی بامزه شده[h
مرسی دوست خوبم که به ما لطف داری و بهمون سر میزنی
وای این قدر این کارتون رو دوست داره که نگووو
مامان فتانه
4 اردیبهشت 92 13:57
اول از همه یک بوس گنده کن این گل پسر و که انقدر شیطونه...مامانی خداروشکر که چیزیش نشده الهی حتما کلی دردش اومده
صبا خاله ی ایسا
4 اردیبهشت 92 14:52
خصوصی داری بهاره جون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 اردیبهشت 92 15:28
عزیییزم چشمای نازت چرااینطوری شد
/نننگگ ایناروآرمیتاتایپ کرد
بهاره جون کاملا درک میکنم که شیطونی این ووروجکاچقدرماماناروخسته میکنه اماوقتی مینویسیمشون کلی خندمون میگیره


اره انا جون داشتم فکر میکردم که واقعا اینا فضولند یا ما کم طاقت
وای خاله عزیزم چه خوش خطی
واقعا بعضی وقت ها که دارم پست های ونداد رو میخونم میمیرم از خندهhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/31.gif
مامان اناهید
20 اردیبهشت 92 0:38
مامانی وبلاگ آناهیدجونم بین دوست جونی های ونداد عزیزم نیست؟!یا نبودیم اصلا؟!یا بودیم بعدا پاک شدیم؟!