نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

پسرک 2 سال و 2 ماهه من

1392/2/4 23:42
نویسنده : مامان بهاره
693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جان من وندادنتد

این رو زها که میگذرند بزرگ شدنت رو خیلی  بیشتر احساس میکنم مرد کوچولوی من میخواد مستقل باشه هر کاری که میخوایم انجام بدیم همش میگه هنداد  یعنی خودم انجام میدم  لباسات رو خودت میخوای بپوشی حتی خودت هم میخوای انتخاب کنی   که چی بپوشی عاشق ادامسی  ولی به من اجازه نمیدی که برات پوستش رو جدا کنم  با یه صدای نازک میگی هندااااااااااد  

هر روز که چشمات رو باز میکنی میری تو یخچال یه دونه تخم مرغ در میاری میگی مق هنداد  یعنی ونداد میخواد تخم مرغ رو سرخ کنه بد جور عاشق تخم مرغی  ولی صبح ها فقط تخم مرغ پخته با کره میخوری هر کاریت کنم سرخ شده اش رو نمیخوری فقط شب 

عاشق اینی که هر جا لیوان چایی دیدی بدویی بری چپش کنی رو ی قالی تا حالا صد دفعه بیشتر بهت گفتم نباید این کار رو بکنی ولی اصلا گوش نمیدی خیلی لجباز شدی لج لج لج ولی من کاری باهات ندارم یعنی لج به لجت نمیذارم این رفتارات نشون میده که داری بزرگ میشی  داری واسه خودت انتخاب میکنی ومستقل میشی ومن عاشق اینم که خودت برای خودت تصمیم بگیری 

از زور گویی هم که دیگه نگو خیلی فجیع شدی چند روز پیش  با شکوفا سر اسباب بازی دعواتون شد تو چنان  با خونسردی اسباب بازی رو میکشیدی که من این جوری تعجب هیچی نگفتم خواستم خودتون مشکلتون رو حل کنید ولی کار به جاهای باریک رسید اون جیغ میزد و تو با تعجب همچنان  داشتی به جیغ های اون گوش میکردی ولی ول کن نبودی هنوز داشتی اسباب بازی رو میکشیدی  شکوفا با جیغ رفت پیش  مامانش و شروع کرد گریه کردن قربونت برم تو هم حسودیت شد اومدی خودت رو انداختی تو بغلم وشروع کردی گریه کردنخجالت

 ولی کلا پسر خیلی مهربونی هستی هر چی داری با بقیه تقسیم میکنی از خوراکی تا ... بچه ها رو خیلی دوست داری هر جا بچه میبینی میدویی میری سمتشون ومیگی نینی و شروع میکنی ناز کردنشون  ولی اصلا از محیط های سر بسته خوشت نمیاد هر کاری میکنم تو مهد کودک نمیتونم ببرمت اصلا پات رو نمیذاری داخل  ومنم اصرار نمیکنم اخه هنوز برات خیلی زودهقلب

تازگی ها یاد گرفتی میای دست میاندازی دور گردنم هی مگی مامان ناز ناز هی بوسم میکنی  ومنم ذوق مرگ میشم که پسرم این همه با احساسه قلب

هر جا که باشیم بخوایم برگردیم حتما میری  بابای میکنی این قدر خودت رو لوس میکنی تا یه چیزی بهت بدنچشمک

یه کبابی سر کوچمون هست که تو عاشقشی واون اقاهه هم عاشقت شده رفته یه بسته رنگارنگ خریده مخصوص تو که هر وقت رد میشی صدات میکنه میری تو بغلش وکلی لاو میترکونید اخر سر هم یه دونه رنگارنگ میگیری وما هم این جوریخجالتاز لطف این بنده خداماچ

این از اون لباسا  است که من ازش متنفرم ولی در عوض تو کلی با هاش حال میکنی و عاشقشی و میگی باید وقتی میریم بیرون بپوشم وتو اونلحظه مناسترسوقت تمام

لالب

اینم همونحرکت چرخشی معروفه که تو کلی بهش علاقه داری والان هم  داری دکمه رو نشون من میدی و میگی میچرخه کلا هر چیز گردی از نظر تو میچرخهنیشخند

بلری

 این کارو هم تازه یاد گرفتی ونمیدونم داری دقیقا ادای کی رو در میاری اول برس رو میزنی روی عط بعد برس رو میزنی به دیوارمتفکر

ذلب

بقی

ونداد کجاست سوال

سیب

داااااااااالیییییییییییییییییییییخنده

بلری

اینم خوراکی های مورد علاقه تو کرههههههههههههههههسبز

یس

یس

اینم پسر مستقل من که رفته کفشاش رو اورده رو قالی میخواد بپوشه وهی میگه هندااااادخنثی

بلریب

بچه ام فکر میکنه تمام لباس ددی فقط همیناست وما باید کلی تلاش کنیم تا بلوز رو هم تنش کنیم چیه خوب پسرم دوست داره این جوری بره بیرونمژه

یل

این صحنه ای هم که مشاهده میکنی یک عدد گاو بدبخت بوده که شما باطری های خونه رو انداختی داخلش و به من بیچاره هم میگی باید درشون بیاری فکر کنتعجب بعد از کلی تلاش بهت میگم در نمیاد هر کی انداخته خودش هم بره یه چیزی بیاره تا درشون بیارم تو هم رفتی این رو اوردی این چیه به نظرتونسوال پاندول ساعت خنثی

fb

gffd

اینم یه مدل جدید از خواب ونداد قلب

رزر

 

 

دوستت دارم هایم تا ابد بی پایان است  دوستت دارم تا ابدلف

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
4 اردیبهشت 92 16:37
هزار ماشاا... به کلبه ما دعوتید عزیزم
قالب های اختصاصی کودکانه
4 اردیبهشت 92 17:09
قالب هاي کودکانه زيبا با عکس فرزند شما طرح هاي دو ستونه و سه ستونه ي شيک و زيبا با طرح هايي فوق العاده و قيمتي ارزان به نسبت ديگر طراحان از ديدن قالب هاي ما پشيمان نمي شويد با سفارش هر قالب اشانتيون دريافت کنيد http://gogoli-temp.blogfa.com
آتیلا جون و مامان شیما
4 اردیبهشت 92 17:28
قبون پسمل باهوش و زرنگ...
خاله چ کارای عجیب و غریبی...
کره واسه چی حالا...؟
الهی قبونت بشم قضیه ی شونه و عطر و دیوار هم منو خیلی اینجوری کرد...
عاشق لب و لوچتم...
دوستون دارم ...



ت رو خدا دیدی
منم هنوز دارم به این موضوع فکر میکنم
مرسی ما هم عاشق چشمای اتیلا نازیم
ما بیشتر تر
آتیلا جون و مامان شیما
4 اردیبهشت 92 17:52
نظر من چرا نرسیده...؟

اولین نفر بودم...



چرا عزیزم رسید ولی من نتونستم تایید کنم اخه ونداد نمیذاره
زهرا
4 اردیبهشت 92 23:57
عزیزم چه بامزه خوابیده توعکس آخر
صبا خاله ی ایسا
5 اردیبهشت 92 11:21
خصوصی داری بهاره جون به به چه پسر باهوشی زرنگی نگاش کن چه خوشگله هزار ماشاالله
مامان آناهیتا
5 اردیبهشت 92 14:01
ای جانم . مامانی من عاشق پسرتم خیلی قیافش مردونس است هر وقت به وبلاگت میام به همسرم نشون میدم میگم ببین این یه مرد کوچک قرب.ونش برم .
عاشق خرابکاریهاتم عزیزم . چقدر ناز خوابیدی


مرسی عزیز دلم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
5 اردیبهشت 92 15:23
وااای خداکره دوست داری گل پسر
خیلی بامزه قایم شده مثل آرمیتاکه یه چندوقتی جای موردعلاقه اش بود.
جیگرتوبااون خوابیدنت همیشه سلامت وشیطون باشی گلم


اره واقعا چیز حال بهم زنی خالی خوردنش
موش موشک از بس اینا

حامی
5 اردیبهشت 92 23:26
زندگی باید کرد !
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با سوسوی امیدی کمرنگ
زندگی باید کرد !
گاه با غزلی از احساس
گاه با خوشه ای از عطر گل یاس
زندگی باید کرد !
گاه با ناب ترین شعر زمان
گاه با ساده ترین قصه یک انسان
زندگی باید کرد !
گاه با سایه ابری سرگردان
گاه با هاله ای از سوز پنهان
گاه باید روئید
از پس آن باران
گاه باید خندید
بر غمی بی پایان
لحظه هایت بی غم
روزگارت آرام ......................

نرگس مامان باران قلنبه
6 اردیبهشت 92 17:54
الهیییییییییییییییی دورت بگردم نفس خاله حاله دیگه تو سطل قایم میشی
راستی عزیزم رمزو بهت دادم یا نه ؟ دوباره برات میزارم


سارا ( مامان کیانوش)
7 اردیبهشت 92 18:13
وای وای ... شیطون بلا ی خوشگل ...درسسسسسسسسسست کیانوش من انگار جلوی چشممه .... ...
لیلا مامان پرنیا
7 اردیبهشت 92 20:04
قربون تو پسر سخاوتمند وباهوش ومهربون وخوشگلم برم میبوسمت عزیزم


مرسی گلم دوستتون داریم زیاد
پرهام ومامانش
7 اردیبهشت 92 23:14
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 1:22
ااااااای خدا اخرش چه ناز خوابیده
تیپتم حرف نداره
وای خدا جون ببین کجا قایم شده.بگو چه جوری این کارها به ذهنتون میرسه وروجکهاا



وای واقعا میمونم تو کارای خارق العاده اشون
مامان آراد(خاطره)
8 اردیبهشت 92 2:30
بفرما خصوصی عزیزم
مامان عبدالرحمن واویس
8 اردیبهشت 92 7:00
به ماهم سربزنیدخاله جون
♥ نیم وجبی ♥
8 اردیبهشت 92 14:33
واییی چطوری کره رو میخوری خالی خالی
ای شیطون بلا چه کارایی میکنی تو
عاشق نگاه متفکرانتم



قربونت برم خاله مهربونم
ما هم در همین فکریم که چیز خوشمزه تری برای خوردن پیدا نمیکنه یعنی
♥ نیم وجبی ♥
9 اردیبهشت 92 0:23
ما چند تا آپــــــــ خوشگـــل کردیــــم منتظر حضـــور گرمتونـــم
مرجان مامان آران
9 اردیبهشت 92 2:07
واييييي عزيزمم چه شيطون بلا شدي با اين قايم شدنتتتت كرههههههههههه نگووووو من تاحالا لب نزدم قربونت برم نوش جون باشه قربون پسر 2 سال و 2 ماههه
مهسا مامان کیارش
9 اردیبهشت 92 2:20
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند . فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک اینم برای وندادجون که اینقد بامزه و شیطونه
محبوبه مامان الینا
9 اردیبهشت 92 9:13
وااااااااااااای چه پست باحالی بود بهاره جونمگه چیه؟اون پیراهنه خیلی هم بهش میادووووووووووووووی کره رو خالی میخوره؟الینا هم یه مدت اینکارو میکرد میخواد کل خونه معطر باشه خب مامانی
مامان عبدالرحمن واویس
9 اردیبهشت 92 17:06
عزیزم پیشاپیش روزت مبارررررررررررررررررک
الی مامی آراد
9 اردیبهشت 92 17:19
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد عزیزم روزت پیشاپیش مبارک
رها مامان راستین
9 اردیبهشت 92 17:46
ای پسر با هوش چه کارای بامزه میکنی عزیزم عکسات عالی بودن
مامان ساجده
10 اردیبهشت 92 13:43
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما کیست مادر؟ بانی بنیاد ما قلب او سرچشمه امید هاست سینه او مشرق خورشیدهاست دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک
صبا
10 اردیبهشت 92 14:13
مادرا ي معني ايثار تو گل باغ خدايي توي روزگار غربت با غم دل آشنايي مينويسم ازسرخط مادر اي معني بودن مينويسم تا هميشه توئي لايق ستودن روزتان مبارک
♥ نیم وجبی ♥
10 اردیبهشت 92 14:17
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر♥
مامان آناهیتا
10 اردیبهشت 92 19:13
مادر شاهکار طبیعت مادر مهربون روزت مبارک
لیلا مامان پرنیا
10 اردیبهشت 92 19:48
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما کیست مادر؟ بانی بنیاد ما قلب او سرچشمه امید هاست سینه او مشرق خورشیدهاست دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 22:19
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:11
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روزت مبارک
سارا
11 اردیبهشت 92 10:36
مادران همانند گلهاي قاليند، نه انتظار باران را دارند و نه دلهره چيده شدن، دايمي اند و ماندگار، مناسبتها تنها بهانه ايست تا از بهترينها ياد كنيم روزتان به نيكي ونداد جونم خيلي بانمكي به خدا، هزار ماشالا. خه قربون هنداد گفتنت
خواهر فرناز
11 اردیبهشت 92 11:02
روزتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ الهی سال های سال سایه تون بالای سر ونداد جون باشه
مامان شايان
11 اردیبهشت 92 14:08
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 15:19
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم
مامان آنیل
11 اردیبهشت 92 15:37
سلاااااااااااااااااااااااام وای وای چقد شیطون تر میشی روز به روز عزیزم. روووووووووووووزت مبارک مامانی
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 19:10
____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊_______◊________◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊ مامانی عزیز رورت مبارک
مامان بابای الیسا
12 اردیبهشت 92 1:56
طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک دوست عزیزم



نرگس مامان باران قلنبه
12 اردیبهشت 92 10:35
سلام بهاره جونم
با تاخیر روزت مبارک


سلام عزیزم روز تو هم با تاخیر مبارک باشه
متین من
12 اردیبهشت 92 16:09
وای ونداد داره بزرگ میشه مستقل وخودش تصمیم میگیره والبته بازیگوشی هاش بیشترشده ای جانم چه بامزه خوابیدی روی دیوار هم که برس میکشی یک اختراع وندادی نه بوووووووووووس



مرسی عزیز دلم
پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 23:44
مامان ملیکا کوچولو
15 اردیبهشت 92 1:49
خاله فدات که کارهات خیلی بانمکه. جریان این برسه که میکشی دیوار چیه خاله؟به من بگو.به کسی نمیگم وای راستی،خاله قربونت کره خالی چه طوری میخوری جیگگگگگگگر دوست دارم گل پسری


این سوال برای ما هم هست
ما هم دوستتون داریم
مامان فتانه
15 اردیبهشت 92 14:03
ای جانم چه ناز خوابیده...خوبه که میخواد مستقل باشه ولی گاهی اوقات این لجاشون واقعا ادمو گیج میکنه...


وای نگو تو رو خدا از این لجبازی که رو مخ میره
مامان اناهید
20 اردیبهشت 92 0:33
مامان محمد امين
21 اردیبهشت 92 18:34
آخــــــــي ... نازي هنداد چه خوجل ميخواد بره بيرون
منم قبلنا گاهي كره ميخوردم...كلا با استعداد ميخوابي خاله....خيــــــــــــــلي جيگري