نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

ونداد مامان مریض شده

1392/1/18 21:43
نویسنده : مامان بهاره
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ونداد عزیزملبخند

مامان این مطلب مال 3 فروردین که میخوام برات بنویسم امسال عید ما همش تو مطب دکتر ها گذشت  3 فروردین از خواب بیدار شدی  و داشتی توی تب میسوختی فکر کنم 40 درجه تب  داشتی بهت استامینوفن دادم  ولی تبت نمیومد پایین مجبور شدم پاشویت کنم  خلاصه عزیزم 3 روز کامل تب داشتی  و با استامینوفن فقط 1 درجه پاین میومد  اونم برای نیم ساعت دوباره توی تب میسوختی همش توی اب بودی و داشتی پاشویه میشودی هیچ دکتر لعنتی هم باز نبود 4 فروردین پیش تنها دکتری که باز بود رفتیم و معاینت کرد و گفت چیزی نیست گلوت ملتهب شده شروع یه سرما خوردگیه بهت اموکسی یسلین داد  با شیاف دیکلوفناک بابا  وقتی از دارو خانه اومد گفت بیا ببریمش یه دکتر عمومی اخه ادم بزرگ هم که دیکلو فناک میزاره داغون میشه چه برسه یه بچه خلاصه دوباره  به دنبال یه دکتر عمومی بگرد تا یکی رو پیدا کردیم اونم معاینه کرد گفت چیزی نیست این دفعه برات اموکسی کلاو نوشت منو بگی دیگه داشتم میمردم از بس حرص خوردم از دست این دکتر های احمق  مجبور شدیم تا 6 که دکتر های متخصص میان صبر کنیم وتو هم تبت برای یه لحظه قطع نمیشد ومن همش گریه میکردم 6 رفتیم پیش دکتر اطفال و گفت ویروسیه و گوشش عفونت داره باید یه امپول سفتریاکسون بزنه من و بگی این جوریگریه همش التماس دکتر که تو رو خدا با دارو خوب نمیشه گفت ممکنه خوب بشه ممکن هم هست بدتر بشه خلاصه بابا راضیم کرد که بریم امپول بزنیم وقتی که امپول میزدی گوشاو چشماما رو بسه بودم و همش گریه میکردم تو هم اون قدر تو بغلم گریه کردی تا خوابت برد ولی خدا رو شکر تبت دیگه قطع شد ولی این دفعه اسهال شدید گرفتی  و بدنت پر از دونه های ریز  وقرمز شد دوباره مجبور شدیم 7 ببریمت دکترو گفت اشکال نداره مال همون ویروسه لعنتیه  خلاصه یکم اسهالت بهتر شد ولی شکمت خیلی کار میکنه روزی 10 بار  تا یکم غذا میخوری سریع میگی پیپی  دوباره 11 بردیمت دکتر گفت باید براش ازمایش بنویسم من که دیگه نایی برام نمونده امیدوارم این تعطیلات زهر ماری زودتر تموم شه تا دکتر خودت بیاد و ببریمت پیشش این قدر لاغر شدی که هرجا میبرمت همه غصه ات رو میخورن هر چی که لباس برای عیدت خریدیم همه گشاد شدن نمیتونم بکنم تنت   شوارات از پات میافتن خیلی ناراحتم مامان دعا میکنم خدا هر چی زود تر بهت سلامتیت رو برگردونه

خدای مهربونم هیچ بچه ای رو مریض نکنناراحت

ال

 

بعدا نوشت:

عزیز دلم پسر باهوش مامان میتونی کلماتی رو که برات مینویسم بخونی مثل اب بابا  مامان مو  و ونداد رو ی تخته برات مینویسم و تو  میگی که چی نوشتم  من هم قبلش برات نخوندمشون ماچ

 کلماتی رو هم که تازه یاد گرفتی میگی : دایی دون (دایی جون )    مامانی (مامانی)   اورت (شورت)خجالت

عاشق شعر اندی هستی و تازگی ها یاد گرفتی بهش میگی عمو اندیمژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

باباي مليسا
17 فروردین 92 9:43
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.
پرهام ومامانش
17 فروردین 92 11:49
ان شالله که الان بهتر شده باشی ونداد جان


اره خدا رو شکر بهتره
خواهر فرناز
17 فروردین 92 12:55
آخی
ما هم دعا میکنیم زود زود خوب بشه

دونه ها احتمالا حساسیت به آمپول داشته برای همین اسهال گرفته
اسهالش میتونه به خاطر قوی بودن دارو هم باشه
یه تجربه:
فرنازم تبش قطع نمیشه وقتی مریض بشه یعنی استامینوفن اصلا اثر نمیکنه
مامان خیلی سرش میترسید که تشنج نکنه که یه دکتر بهمون گفت شربت ایبوبروفن بهش بدین
ولی کم باشه ومداوم نباشه فقط وقتی تبش بالاست بهش بدین
از اون به بعد تبش با این دارو قطع میشه

ایشالا که زود زود خوب بشه


مرسی عزیز دلم خیلی مفید بود ممنون که بهمون سر میزنید



مرجان مامان آران
17 فروردین 92 15:37
اخیییییییییییی عزیزم خیلی ناراحت شدم واقعا بده بچه ها مریض بشن ایشالا زودی بهتر بشه


مرسی عزیزم خدا رو شکر خیلی بهتره
آتیلا جون و مامان شیما
17 فروردین 92 15:39
بهاره جون سلام...
قربون دل مهربون عزیزم ببخشید دیر اومدم...
الهی قربون بشم پسر خوشگلمونو...
وای خیلی ناراخت شدم...
فداش بشم من...
عزیزم خودتو ناراحت نکن ایشاا... هر چ زودتر حالش خوب خوب میشه...
میدونم واست خیلی سخته ولی خب دیگه چ میشه کرد...
بچه ها تند تند مریض میشن...
مواظبش باش...
بازم میام پیشتون...
بوس
بوس
بوس...

مرسی گلم که بهمون تند تند سر میزنی اتفاقا الان وبت بودم
اره خدا رو شکر خیلی بهتره
بوس برای اتیلای عزیزم
مامان بابای الیسا
17 فروردین 92 15:54
وای چرا مریض شدی عزیزم. ان شااله که بهتر شده باشه این پسملی ناز و باهوش ما .





مرسی بهتره دوست خوبم
نرگس مامان باران
17 فروردین 92 16:59
الهی دورت بگردم ما هم مثل شما بودیم خدا رو شکر الان خوبه
بهار جونم اولین خط رو ا امسال رو جا انداختی راستی مرسی به باران رای دادی؟؟؟


اره گلم رای دادم


مامان فتانه
17 فروردین 92 17:59
الهی انشالله زود زود خوب بشی ایلین منم مریض شد یک هفته هیچی نخورد اب شد بچم اعصابم داغون شده انشالله ونداد جون زود زود خوب بشه و مثل قبل توپولی بشه
مامان آراد(خاطره)
17 فروردین 92 19:52
سلام عزیز دل خاله قربونت برم بلا به دور....وای که چقدر ناراحت شدم... سر ما خوردگی های این فصل واقعا آدمو از پا در میاره مخصوصا که ویروسی هم باشن... بعضی وقتا فکر میکنم این دکترا چطوری مدرک میگیرن... قربونت برم...انش الله که هر چه زودتر حالت خوب بشه بوس از روی ماهت
مامان ملیکا کوچولو
17 فروردین 92 20:31
سلام .ممنون از حضور پرمهرتون.ملیکای منم دقیقا همین ویروس رو گرفته.شکرخدا بهتره.اما سرفه هاش زیاده.دکترش خیلی خوبه.میگه :نباید ناراحت شید.این جزوی از مراحل رشد بچه هاست و هرویروسی را بگیرن دیگه به اون ویروس مقاوم میشن. انشاالله ونداد جان زود خوب میشه. در پناه حق.
مامان ساجده
17 فروردین 92 23:49
سلام عزيزم الهي بگردم واقعا سخته انشاالله كه زودتر خوب بشه بهاره جون نميخوام تو دلتو خالي كنم ولي آمپول سفترياكسون خيلي قويه و خيلي هم عوارض داره من تو اينترنت خوندم بازم به دكتر اطفالش بگيد ببينيد خداي نكرده عوارضي نداشته باشه چون اين آمپول رو تو عفونتهاي خيلي زياد به بزرگا ميدن انشاالله كه زودتر خوب بشه و جون بگيره
متین من
18 فروردین 92 14:23
آخی خیلی ناراحت شدمبهاره جون ایشالا بلا از ونداد جون دورباشه عزیزم غصه نخوریا دوسی خوبم ایشالا زود زود خوب میشه دوباره بازیگوشی هاش ادامه میده خودت اماده کن ازطرف منم یک بوس گنده رواون لپای نازش بمیرم که اب شده بکن
مامان آناهیتا
18 فروردین 92 15:52
سلام عزیزم
خیلی ناراحت شدم . دختر منم مریض شد یه هفته ای مرذیض بود تا کم کم خوب شد .

هزار ماشاءا... که اینقدر این پسر ناز باهوشه

مرسی عزیز دلم
اخی اناهیتا جان چرا ؟
بوس برای انهیتای قشنگم
مامان ایسا
18 فروردین 92 22:33
سلام عزیزم آخی نااازی انشاالله هیچ وقت مریض نشی کوچولوی دوست داشتنی
الی مامی آراد
19 فروردین 92 9:37
سال نو مبارک انشالله عشقم زودتر خوب بشی سال جدید شما بچه ها کمتر مریض بشین
رها مامان راستین
19 فروردین 92 16:22
الهی زود خوب بشی نبینم مریضی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 فروردین 92 2:15
گل پسری ایشالا هیچوقت مریض نشی گلم سال خوبی باشه براتون عزیزم رمزخصوصی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 فروردین 92 2:15
یادم رفت خصوصی روبزنم تاییدنکن دوستم
سارا
20 فروردین 92 11:32
سلام، سال نو مبارک، انشالا سال خوبی باشه براتون الهی بگردم ونداد جون چرا تب کردی؟ امیدوارم الان بهتر شده باشی و همیشه سلامت باشی گلم.
مامان مارال دون
20 فروردین 92 13:04
الهی که هیچ مادری درد و غم بچه اش رو نبینه من یکی که دلم تاب نمیاره. انشاءاله که هر چه زودتر خوب بشه . در انشاءاله سال خوبی داشته باشین.
مامان ثمر
20 فروردین 92 14:58
الهییییییییییییییییییییییییییییییی من نبینمممممم پسر خوشگلم مریضه خاله دورت بگرده چقدر ناراحت شدمانشالله که همیشه سالم باشیییییی خاله
خواهر فرناز
20 فروردین 92 21:50
مامانی ونداد جون بهتره؟


خدا رو شکر مرسی عزیزم اره بهتره
FARIBA
22 فروردین 92 1:28
الهی بگردم خاله جون....مریض شده بودی؟؟؟؟[ناراحت اونم توی دوران عید....امیدوارم بهتر شده باشی نفسم...]
مامان ساجده
22 فروردین 92 18:33
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
آتيلا جون و مامان شيما
23 فروردین 92 1:56
بهاره جون... ترو خدا با ي پست از سلامتي ونداد جون از اين دل نگراني درمون بيار... منتظرتون هستم...
ودیعه
23 فروردین 92 14:42
ایشالا بلا دور باشه مامانی واقعا سخته مریض شدن بچه ها ایشالا همیشه سلامت و شاد باشه این پسر خوشگل
خواهر فرناز
23 فروردین 92 14:56
به روزیم ومنتظر رد پای شما بر چشممان شما هم دعوتین
زری مامان مهدیار
24 فروردین 92 11:48
وااااااااااای خیلی ناراحت شدم ایشالا که همیشه سالم باشه
آتيلا جون و مامان شيما
24 فروردین 92 12:10
....................


...مرسی عزیزم که به یادمون هستی خدا رو شکر وندادبهتره تازه داشتم عکس هاشو جمع جور میکردم که اپ کنم دوستتون داریم زیادددددددددددددددددددددددددددد
سمیرا مامی سایان
24 فروردین 92 19:23
عزیز دلممممممم امیدوارم دیگه هیچوقت مریض نشی گلممممممم میبوسمت هزارتااااااااا
دخملی شکلک
24 فروردین 92 22:46
دخملی شکلک برگزار میکند مسابقه با شکوه نی نی با حجاب...فقط مخصوص دخملا برای شرکت در مسابقه فقط کافیه: عکس با حجاب نی نی تون رو (فقط 1 عکس) توی یک پست به عنوان مسابقه نی نی با حجاب در وبلاگ قشنگتون قرار بدین و آدرس آپلود شده اون عکس رو برامون توی همین پست بزارید .... مهلــت ثبت نام از 24 تا 31 فروردین ماه و رای گیری از 1 تا 7 اردیبهشت ماه انجام میشه
مامان کیارش
24 فروردین 92 23:35
از خدا برات آرزوی سلامتی می کنم. انشاا... همیشه تنت سالم باشه
مامانی کسرا
25 فروردین 92 12:44
عزیزم چقدر ناراحت شدم انشالله که دیگه از این اتفاقا نیافته انشالله خدا خودش محافظ همه بچه ها باشه
مهسا مامان کیارش
25 فروردین 92 13:09
الهی بگردم عزیزم تو هم که ویروس خوردی ایشالله هرچی زودتر خوب خوب شی بهاره جون ونداد جون الان حالش بهتره؟؟؟؟؟؟؟خیلی نارحت شدم
نرگس مامان باران
25 فروردین 92 20:44
سلام بهاره جونم خوبی ونداد جونم خوب شده
کجایین دوستم دلم براتون تنگیده


مرسی دوست مهربونم خدا رو شکر خوب شده ولی اصلا وقت نمیکنم بیام اپ کنم
مامان فتانه
25 فروردین 92 23:13
ما اومدیم با یک پست جدید
مرجان مامان آران
26 فروردین 92 2:05
گذاشتم خصوصي عزيزم


مرسی دوستممممممممم
محبوبه مامان الینا
26 فروردین 92 8:48
سلام بهاره جون.ونداد جیگر چطوره؟بهتر شده؟الینا که اصلا خوب نیست و دوباره بردمش دکتر و واسش آزمایش نوشت
انشااله زودتر خوب شن گلهای بهشتی مون


اره خدا رو شکر بهتره
امیدوارم عزیزم از خدا میخوام الینا گلی هم زودتر خوب شه
زری مامان مهدیار
26 فروردین 92 11:21
بهاره جونم مرسی از حضورت
آره عزیزم خبرای خوب خوبه
یه نی نی جدید تو راه دارم ایشالا


خواهش میکنم دوست خوبم
راست میگی چه خوب
مهرشاد
26 فروردین 92 19:51
سلام خوبی به وبم سر بزنی ااااااا


راستی ی چیزی نی نی خوشملی دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررری اوخ اخ عاشق نی نی هستم


مرسی چشم گلم
منا مامان امیرسام
28 فروردین 92 0:53
قررربونت برم.خدا نکنه مریضیت رو ببینم. مامانی چقدر سخته که توی تعطیلات مریض شده بود گل پسرمون.خداروشکر الان بهتره قبلا پستتون رو خونده بودم کلی هم ناراحت شدم. بوووس محکم برای ونداد خان منم عااشق توام با سلیقت گوگولی