نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

سال 1392

1392/1/9 23:17
نویسنده : مامان بهاره
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ونداد عزیزم غفل

امسال سومین سالی بود که ما سه نفر با همدیگه کنار سفره سال تحویل نشستیم وسال نو رو جشن گرفتیم امسال دوباره تو به سفره تحویل سالمون رنگ عشق رو هدیه کردی  رنگی رو که قابل مقایسه با هیچ چیز نیست امسال بودی و بودنت برای ما  ازهر عیدی بهتره فقط یه فرقی با سال تحویل های قبل داشتی اونم اینکه واقعا شیطون تر شدی و ما رو کشتی تا سال تحویل شد تمام مدت که کنار سفره نشسته بودی من همش دلم تو دستم بود که این کاسه ها رو نندازی و چپه نکنی حتی اجازه ندادی یه سفره درست حسابی بچینم کلی ایده داشتم ولی اخرش حتی یادم رفت تخم مرغ ها رو سر سفره بزارم  گریه خلاصه اینکه برای داشتنت از خدا ممنوم   از اینکه یه پسر خوب توی زندگیم هست که  این قدر میفهمه ازش ممنوم  

خدای من همیشه شاد بودن رو به پسرم هدیه کن این تنها ارزوی من برای تو در این سال جدید 


لحظه تحویل سال 1392

14:31:56

روز چهارشنبه 30 اسفند


اینم سفره سال تحویل

بل

 

 نت

اینم پسر قشنگم که تونستم برای دو دقیقه سر صندلی بشونمش و ازش عکس بگیرمنیشخند

 

ذئ

 این جا هم که دیگه کنترلت دوباره از دستم خارج شده ورفتی رو میز ایندفعه داری سمنو میخوریمنتظر

 

وتد

ئ.

من

 

دوباره اوردیمت پایین ولی داری تلاش میکنی بری بالا نمیدونم تو که هر چی التماست میکنم میگم مامان بیا سمنو نمیخوری حالا شانس من از این یکی خوشش اومدهابرو

مکگ

کمگم

اینم سفره مون با شمع های روشن موقع تحویل سالهورا

نم

اینم یه پسر اقا کنار سفره تحویل سالمژه

منت

پسر قشنگم در حال عیدی گرفتن از باباشماچ

نک

 

نم

مکن

اینم عیدی پسر گلمقلب

نمن

اینم ونداد بعد از تحویل سال که مامانش مجبور شده شلوارش رو در بیاره اخه سمنویی شده   اوه

 

نم

 

 

 فغاف

 

 برایت ارزو میکنم بهترین ها رادر بهترین سال خدا که در هر لحظه یک ستاره خوشبختی  خدا برایت نقاشی کند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خواهر فرناز
9 فروردین 92 23:03
سلام
چه سفره خوشگلی چیدین
آفرین به مامان خانومی
الهی دورتون بگردم که هر وقت میگیم بهتون به چیزی دست نزنید دقیقا همون را میخواین



واقعا که راست میگی مرسی عزیز دلم چشمات قشنگ میبینه
لیلا مامان پرنیا
10 فروردین 92 0:35
سلام به دوست جونیام عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی براتون باشهقربونت بره خاله تو هم مثل من حسابی سمنو خوریا
محبوبه مامان الینا
10 فروردین 92 7:27
ای جونم که دقیقا تو همون لحظه تحویل سال سمنوخور شدیهدیه ات مبارک باشه عزیزم انشاله سال خوبی داشته باشین و همیشه شاد و سلامت باشید کنار هم
مامان آنیسا
10 فروردین 92 15:53
سال نو مبارک عزیزم سال خوب و خوشی رو براتون آرزو میکنم
مهسا مامان کیارش
10 فروردین 92 17:30
عاشقتم شیطون
مامان ملیکا کوچولو
10 فروردین 92 23:51
سلام عسلم.دلم برات تنگ شده بود. ماشاالله بزرگ شدی. خدا نگهدارت باشه عزیزم.
پرهام ومامانش
11 فروردین 92 0:14
پويا كوشمولو
11 فروردین 92 14:35
سلام ونداد جون چه پسر نازي ، خدا حفظت كنه عيدت هم مبارك سال خوبي در كنار بابا و مامان خوبت داشته باشي "پر از خنده و سلامتي" از ديدنت خوشحال شدم
مامان شايان
11 فروردین 92 18:13
سلام به ونداد جوني و ماماني با سليقه سال نوي هردوتون مبارك
FARIBA
11 فروردین 92 19:40
آتیلا جون و مامان شیما
12 فروردین 92 10:18
سلام بهاره جونم... خوبی عزیزم... خانومی سال نو مبارک... صد سال به از این سالها... خانومی خیلی شرمنده شدم ی مدت تنهاتون گذاشتم... عزیزم سفر بودم... دیشب رسیدم... ممنون که همیشه ب یادم هستی دوست خوبم...
خواهر فرناز
12 فروردین 92 12:15
ببخشید دیر جواب دادم این چند روز سرم شلوغ بود براتون رمز را تلگراف میکنم
مامان آراد(خاطره)
12 فروردین 92 15:39
سلام به مامان و پسمل خوشگل... بهبه چه سفره هفت سین خوشگلی... قربون اون سمنو خوردنت برم...نوش جونتتتتتتتتتتتتتت دست بابایی درد نکنه با این عیدی قشنگش....واقعا خیلی قشنگه... مبارکت باشه عزیز دلمممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسسسسس
رها مامان راستین
13 فروردین 92 2:20
سال نو مبارک عزیزم سال خوبی داشته باشی زیر سایه پدر ومادر
مامان آنیل
13 فروردین 92 16:17
ونداد جون بهترین هارو برات آرزو دارم
منا مامان امیرسام
14 فروردین 92 1:43
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* سال نو مبارک *•~-.¸,.-~*............
مامان ناديا و نليا
14 فروردین 92 11:40
چه هفت سين قشنگي.... سال نوتون مبارك باشه ما هم آپيم عزيزم
متین من
15 فروردین 92 2:43
سلام خوبی بهاره جون سال نو مبارک عزیزم ونداد چقدر بازیگوش شده سفره ساده وشیک ای هم چیدی امیدوارم امسال سال خوبی همراه باسلامتی وتندرستی وشادی در کنار ونداد جون سپری کنی می بوسمت از راه دور
مامان بابای الیسا
17 فروردین 92 15:55
چه هفت سین قشنگی پسری ما هم داره همشونو تست میکنه


ه

مامان فتانه
17 فروردین 92 17:58
وای عکسات چه قشنگ شده نوش جونت عززم