نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

برای پسرم که نفهمیدم چه طور بزرگ شد

1391/11/24 0:37
نویسنده : مامان بهاره
422 بازدید
اشتراک گذاری

رشته های به ظرافت تار عنکبوت واستحکام فولاد بین ومن وتو هست پسرم که هرگز پاره نمیشن 

عشق واقعی رو پیدا کردم 

عشقی که بردگی و خستگی رو با یه لبخند کوچیک جبران میکنه 

اماچه لبخندی

فوق العاده بود

از پا افتادن الانم از تمام تفریح های دنیا شیرین تره

عاشق خنده هاشم با تمام وجودش میخنده واب دهنش رو همه جا میریزه

به این میگن شادی واقعی 

دیگه هیچ چیز مهم نیست

 

منو دوست داشته باش من دوستت دارم 

من رو دوست داشته باش کوچولوی من 

دستای مامان بال سرته چشمای مامان بالا سرته 

دوستم داشته باش 

دوستت دارم

 

تو بهترین دلیل شکلک در اوردن وغلط زدن روی زمینی 

تو بهترین همراه و خوشایند ترین هم بازی دنیا هستی حداقل برای ما.

 

 

 

خنده های مشترک حموم کردن ها و بازی کردن ها لبخند های ناگهانی. 

هر روز یه معجزه اولین کلمه اولین قدم تمام اولین ها ی تو برای من اولین روز های متولد شدن منم بود.

 و الان داری به تولد دوسالگیت نزدیک میشی ومن انگار دارم دو ساله میشم چون قبل از تو انگار زندگی برام  وجود نداشته. دیروز داشتم به بابا میگفتم راستی ما بدون ونداد چه طوری زندگی میکردیم?

پسر عزیزم

عشق ما روبا خودت داشته باش عشق مامثل نفس باهاته

 

 

 یزبی

1سال و 11 ماه و 28 روز و7 ساعت و 57 دقیقه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مهسا مامی کیارش
23 بهمن 91 16:09
ونداد جووووووووووووونم عزیزم تولدت پیش پیش مبارک قشنگم
مامان انیسا
23 بهمن 91 16:15
خیلی قشنگ و با احساس نوشتی مامانی
مامان آیسا
23 بهمن 91 17:08
خیلی زیبا و دوست داشتنی نوشتی عزیزم
نرگس مامان باران
23 بهمن 91 17:54
سلام بهاره جونم مرسی که ما رو از دوستای خودتون دونستین چند روزی نتمون قطع بود البته خونه مامانم دیدم ولی نشد که کامنت تشکر بزارم خیلی دوستتون دارم و خیلی دلم میخواد ونداد جونمو از نزدیک ببینم به امید روز دیدار بوسسسسسسسسسسسسسس برای بهاره جونم و ونداد نازنینممممممم
نیم وجبی
23 بهمن 91 18:45
لیلا مامان پرنیا
24 بهمن 91 0:38
متنت عالی بود مادر خانمی واقعا لذت بردم خدا ونداد جونو براتون حفظ کنه

قربونت بشم مرسی گلم
fariba
24 بهمن 91 0:41
عالی بود.خیلی با اجساس بود.
مامان محمد امين
24 بهمن 91 11:47
ايشالا هميشه در كنار هم خوشبخت و شاد باشيد
مامان آناهیتا
25 بهمن 91 0:32
سلام عزیزم شما دعوت شدید به وبلاگم سری بزنید
مامان آناهیتا
25 بهمن 91 0:34
سلام نازنین در اولین ساعات روز تولد پسر نازتو بهت تبریک میگم . یه بوس محکم برای ونداد تولدت مبارک عزیز خاله
مامان آنی
2 اسفند 91 18:10
زیبا و پر احساس بود
زری مامان مهدیار
3 اسفند 91 10:21
تولدت مبارک فرشته ی آسمونی