نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

من قربون پسر فرشته ام بشم

1391/11/19 17:12
نویسنده : مامان بهاره
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل 

امروز پنج شنبه است و بابایی خونه است  من داشتم تو اشپزخونه ناهار درست میکردم و بابایی  هم تو اشپزخونه پیشم بود تو هم بودی ولی یه لحظه نگاه کردم دیدم نیستی صدات کردم ولی جوابم رو ندادی بعد خودت اومدی وهی میگفتی بابایی بابایی  ولی بابایی داشت یه کاری انجام میداد ونمیتونست بیاد ولی تو به زور دستش رو گرفتی وبردیش تو  هال بعد دیدم بابا همین جور داره قربون صدقت میره وهی به من میگه بهاره یه لحظه بیا منم  بدو بدو اومدم ببینم چه خبره دیدم تو سجاده نماز رو نمیدونم از کجا برداشتی وپهن کردی هی به بابا میگی نماز بخون البته با ایما واشاره وقتی میخوای بگی الله اکبر هی دستات رو میبری بالا ومیاری پایین وهی سجده میکنی منو بگی این قدر شوکه شدم اخه همون لحظه داشت اذان میذاشت وتو فهمیده بودی که الان وقت نمازه من قربون پسر فرشته سانم بشم که واقعا نور خونه ماست جدیدا هم وقتی تلویزیون اذان یا قران پخش میکنه تو میای دستت رو مذاری جلوی لبات ومیگی هیس بعد با دست اشاره میکنی به تی وییعنی ساکت داره اذان میده من نمیدونم تو این چیزها رو از کجا یاد گرفتی وروجک

خدایا به خاطر این فرشته پاک مارو دوست داشته باش

 .

.

. 

یزث

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
19 بهمن 91 16:31
عــــــــــزیز دل خاله واقعا ی فـــــــرشته ای ... خدا برای پدر و مادرت حفظت کنه ... بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
لیلا مامان پرنیا
19 بهمن 91 16:57
قربون تو فرشته کوچولوی خاله
نیم وجبی
19 بهمن 91 23:42
جیگرتو عزییییییزم منم ذوق کردم
FARIBA
20 بهمن 91 1:53
_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون هميشگي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذري ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نيم نگاهي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظري ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
متین من
20 بهمن 91 11:40
اخی فرشته کوچولو عزیزم چقدر ماشالا باهوشی افرین به تو منم از خوندن این پست خیلی ذوق کردم
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 16:55
ای جانممممممممممممم قربونت برم عسلیییییییییییییییییییییییی لب و لپشو نگاه کن خداااااااااا
ودیعه
20 بهمن 91 18:27
عزیزم چه خوردنی شده این گل پسر ببوس این جیگرو براش اسپند دود کن حتما
مامان ثمر
20 بهمن 91 19:44
ای جونم الهیییی من قربونت برم نفس
پانی (مامانه بهداد)
21 بهمن 91 15:47
عزیزکم قربونه وجود پاک و قلب نورانیت برم. خاله جون ما رو هم زیر بال و پر آسمونیت بگیر. بهاره جون چقدر خوبه که شما پدر و مادر هردو نمازخون هستید و واقعا این خودش بهترین تربیت هستش که شما با تشکر از خدا به فرشته اتون هم یاد میدین به خاطر داشته هاش شکر گذار باشه . خدای مهربان نگهدار و نگهبان تمام لحظه هاتون ببوسید فرشته بی بال آفریدگار رو
مونا مامان امیرسام
22 بهمن 91 1:43
قربون نماز خوندنت گوگولی. لپتو بکشم لپتو بخورم
مامان آنیسا
22 بهمن 91 11:22
وااااااااااااای دلم میخواد یه گاز گنده از لین لپهات بگیرم
مامان کیارش
22 بهمن 91 22:10
قربون اون دل پاک و معصومت بشم خاله جون. خدا فرشته نازی مثل شما رو خیلی دوست داره چون عاشقانه باهاش حرف می زنید
مامان آنی
23 بهمن 91 3:06
وای من قربونت برم خوردنی خدا براتون حفظش کنه عزیزم و شما رو برای اون
مامان محمد امين
24 بهمن 91 11:32
الــــــــــــــــــــهي !!! عزيزم واقعا چهره ي معصومي داري ... فرشته كوچولو واسه همه دعا كن
مامان آیسا
24 بهمن 91 19:07
ای جوووونم عزیزم التماس دعا واسه ماهم دعاااااااکن
رها مامان راستین
28 بهمن 91 17:00
عزیزم چه خوردنی شده این گل پسر