نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

مسابقههههههههههههههههههههههه

1391/11/18 15:39
نویسنده : مامان بهاره
362 بازدید
اشتراک گذاری

این یه مسابقه وبلاگی  که باید توی اون توضیح بدیم چرا وبلاگمون رو دوست داریم

 من توی این مسابقه از طرف مامان اراد جون نبض زندگی دعوت شدم

من این وبلاگ رو برای پسرم درست کردم تا تموم ناگفته های رو که بعدا یادم نمی مونه و ممکنه بعدا ازم بیپرسه   گفته باشم  تموم حرف هایی رو که اگه یه روز نبودم نوشته باشم  وتمام عکس هایی رو که ممکنه دوست داشته باشه ببینه  زده باشم من این وب رو دوست دارم چون تمام زندگی زیبای پسرم  رو براش به تصویر کشیدم  امیدوارم اونم یه روز این وب رو دوست داشته باشه

 راستی قانون بازی هم اینه که باید سه تا از دوستات رو به بازی دعوت کنی 

امیر سام  زندگی من

باران قلنبه

متین من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

متین من
18 بهمن 91 15:50
وای ممنونم بهاره جون منم که دعوت کردی خوب حالا بگو ما باید درمورد چه موضوعاتی تو وبلاگ مون بنویسیم ولی از الان بگم من تسلیم دربرابر شما ونرگس جون بازنده ام دوسی
متین من
18 بهمن 91 16:10
باشه منم الان شروع به نوشتن کردم ممنونم
زری مامان مهدیار
18 بهمن 91 17:03
بسی خوشمان آمد
لیلا مامان پرنیا
18 بهمن 91 17:05
جالب بود
مامان انیسا
19 بهمن 91 1:21
عزیزم متن زیبایی بود امیدوارم موفق باشید
مونا مامان امیرسام
19 بهمن 91 2:00
مامانی این مسابقه از کجا شروع شده دوستانی که دعوت میکنم بهشون چی بگم؟