نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم9 سالگیت مبارک

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

انواع مدل های خواب

1391/11/17 1:24
نویسنده : مامان بهاره
440 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر من  سلام09خ

این روز ها کار های عجیب زیاد میکنکککی چون فرصت نمیکنم درست نمیتونم همه رو برات سر وقت بزارم برای همین عکس هات عقب وجلو میشن ولی این عکس ها مال همین چند هفته قبله یعنی تو سن 23 ماهگیت

گلم جدیدا صبح ها که از خواب بلند میشی منم مجبور به بیدار شدن میکنی میای انگشتت رو میکنی تو چشمم ومیگی ماما میمینک.  بعد از تخت میای پایین و میگی دد یعنی بریم تو هال  اونوقت میری رو مبل و شروع میکنی به انجام حرکات موزون تمممممممم بعد میگی نینی ماه یعنی تیبی تابیلز رو برات بزارم این تنها کارتونی که تو میبینی دست سازندهاش درد نکنه که تونستن تو رو پای تلویزیون بشونندغقع بعد روی همون مبل خوابیده تیوی میبینی  البته به حالت های مختلف  خودت نگاه کن:

بل

لب

 

تت

 

رذرد

اخه یکی نیست بگه مامان تلویزیون دین با اعمال شاقه چه فایده داره09م0

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نیم وجبی
17 بهمن 91 1:39
چه بامزه
مونا مامان امیرسام
17 بهمن 91 1:48
ااای جان .خیلی بامزه تلویزیون میبینی عزیزم.خدا حفظت کنه.X مامانی دیدین وقتی از خواب بیدار میشن انگار 5 ساعت بیدارن و از تو رختخواب میپرن بیرون منم خوابالو:
مونا مامان امیرسام
17 بهمن 91 1:49
راستی قالب جدید مبارک .اون قلبهای کوشولو هم خیلی خووجلن
الی مامی آراد
17 بهمن 91 1:57
قربونت بشم من عشقمییییییی عاشق این کاراتم
fariba
17 بهمن 91 1:58
سلام.چه پسر نازی دارید.موافق تبادل لینک هستید.من عاشق این وروجکتون شدم.
مامان مارال دون
17 بهمن 91 8:55
ای نازی . ونداد جونم مثل مارال دون کارهای عجیب و غریب زیاد داره .
مهسا مامی کیارش
17 بهمن 91 9:26
مامان آراد(خاطره)
17 بهمن 91 11:40
قربون مدل خوابیدنات.. مامانی من شما رو به مسابقه دعوت کردم.یه سر بیا وبلاگم
مامان آراد(خاطره)
17 بهمن 91 12:11
خانومی منم همین جوری دعوت شدم..شما باید قانون مسابقرو رعایت کنین.. یعنی هم توضیح بدین که چرا وبلاگتونو دوست دارین و هم 3 نفرو معرفی کنین.. دز ضمن بنویسین که کی دعوتتون کرده.. تا ببینیم آخرش به کجا میرسه.
لیلا مامان پرنیا
17 بهمن 91 14:20
الهی خوردنی من واقعا باید از سازنده های برنامه های کودک وانیمیشنها تشکر ویژه داشته باشیم که به داد ما مامانها میرسن
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 15:36
ای جانممممم عزیزممممممم قربونت برم با این مدلاتت ببخشید من دیر اومدم نبودم عزیزممممم ما اپ کردیم خالهههههه بیااا
مامان آناهیتا
17 بهمن 91 17:36
ای جان چقدر بامزه ای نازنین
مامان ایسا
17 بهمن 91 18:57
جوووونم عزیزم..فیگوراتم مثل خودت شیرینه
مامان آراد(خاطره)
17 بهمن 91 19:47
سلام ..خانومی دادم برامون درست کردن... تو قسمت امکانات وبلاگ پایین لینکخای مفید نوشته طراحی قالب: رها.. اگه روش کلیک کنی وارد وبلاگش میشه بعد برو قسمت سفارش قالب...قیمتارو نوشته... بعد دوباره پایین سفارش قالبو بزن . براش نظر بزار که میخوای برات قالب بسازه ..اونم خصوصی برات نظر میزاره و راهنماییت میکنه که چیکار کنی و فلان قیمتاشم مناسبه.. باز کمک خواستی در خدمتم
متین من
18 بهمن 91 1:34
سمیرا مامی سایان
18 بهمن 91 10:06
ااااااااای جون دلم نیگاش کن چقدر ملوس خوابیده عزیززززززززززززززم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 بهمن 91 15:37
عزیزم خیلی نااازی
مامانی کسرا
18 بهمن 91 20:29
کلا بچه های این نسل باید لقمه رو بچرخونن بعد بکنن تو دهنشون وگرنه بهشون مزه نمیده
مامان ثمر
18 بهمن 91 21:11
ههه هه ای جونممممممممممممممم جونمممممم نگاش کن ببین چجوری خوابیدههههههه
سارا
19 بهمن 91 17:59
ای جااااان ، همه کاراش بامزه است این گل پسر دوست داشتنی