نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

مامان زور گو میشود

1391/11/3 1:11
نویسنده : مامان بهاره
1,246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل  خوشمزه منبیل

بزار قبل از اینکه این پست رو برات بنویسم یه چیزی بگم :مامان من به خدا زور گو نیستمفقف6 وقتی بزرگ شدی واین پست رو خوندی درباره مامان درست قضاوت میکنی میفهمی همش به خاطر خودت بوده فل

اول :این روز ها تایم کار بابا عوض شده یعنی صبح زودتر میره وعصر هم دیرتر میاد یا تو بیداری یا بابا دال

دوم: تو صبح دیر بیدار میشی وظهر هم دیر میخوابی ودر نتیجه شب ها هم تا دیر وقت بیداریبلال

سوم: من وبابا به این نتیجه رسیدیم که به خاطر حفظ سلامت جسمی وروحیت هم که شدهیبق صبح زودتر بلند شی تا ظهر هم زودتر بخوابی وعصر زودتر بلند شی و شب هم زودتر بخوابی بل

در نتیجه مامان باید وارد عمل میشد وطی یک عملیات شروع به کار میکردصثص ونتیجش هم این شد که تو عکس ها می بینیبس

اهان یادم اومد چهارم:ماداریم فردا میریم  اتلیه تا عکس های خوشکلت رو واسه تولدت اماده کنیم البته هنوز معلوم نیست که تولدت رو کی بگیریم چون مامانی 5شنبه تازه عمل داره وتا خوب بشه خدا میدونه کی میشه (البته امیدوارم که خیلی زود خوب بشه)بثق ولی در هر صورت چون میدونستم دیگه وقت نمیکنم ببرمت اتلیه الان میریرم تا برای تولدت حداقل عکس داشته باشی الان که دارم این پست رو برات مینویسم 2 بهمن 1391 لفق 

حالا بریم سراغ عکسای یه پسر خواب الودقبق

قف

ادل

 

چشم هاشو با هزار بدبختی باز کردهاب


ال

 

غاغف

 

پشتش رو کرد شاید ولش کنم ولییییییییدت


اغا

 

بل

 

اینم کار همیشگی ونداد بعد از بیدار شدن کلا چند ساعت طول میکشه تا از تو تخت بلند شه


اب

 

ذلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

نرگس مامان باران
3 بهمن 91 1:39
یه روزی من تو رو میخورم



نه خاله رحم کن
الی مامان آراد
3 بهمن 91 2:31
وای نگاش کن تو خوابم مثل فرشته ها میمونه آدرس رو دوباره گذاشتم عزیزم


عزیزم اصلا صفحه برای من بالا یا پایین نمیشه ببین مشکل چیه
مامان مارال دون
3 بهمن 91 11:48
سلام . پسمل ناز شما هم مثل مارال من ساعات خوابش بهم خورده انگار . منم مثل شما خیلی این روش رو امتحان کردم . یه مدت آره ساعات خوابش تنظیم میشه ولی بازم بر میگرده سر محله اول . آخه من صبح تا بعد از ظهر سر کارم . بعد از اون که میایم خونه یکی و دو ساعت کار خونه و شام درست کردنو این حرفا . بازی با مارال دون . بابای مارالم که دیر وقت میاد حدودای 9.بعد از شام هم تا بیام یه چایی بخور و یکم درمورد روزت با بابایی حرف بزن همش میکشه به 12 شب اینا که مارالم تا ما نخوابیم نمی خوابه . برا همین اصلاً نمی تونم ساعت خوابشو تنظیم کنم......
لیلا مامان پرنیا
3 بهمن 91 11:54
الهی خوردنی خاله مصافت دوره وگرنه از دست من در امان نبودیجیگرتو از الان منتظر عکسهای نازت هستم خاله جون
مامان آناهیتا
3 بهمن 91 16:45
سلام عزیزم ساعت خواب نازنین چقدر با نمک شدی با اجازه لینکتون کردم
مهسا مامی کیارش
3 بهمن 91 18:10
مامانش وندادجون گناه داره بذار بخوابه حیفت نمیاد به این نازی خوابیده بیدارش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رها مامان راستین
3 بهمن 91 18:15
ای جون دلش میخواد بازم بخوابه
نرگس مامان باران
4 بهمن 91 12:37
الهی قربونت برم دلم برات تنگیده گفتم بیام نگات کنم [hr
مرسی عزیزم بارانم رو یه عالمه ببوسسسسسسسسس
نرگس مامان باران
4 بهمن 91 13:33
عزیزم خصوصی داری
مامان فتانه
4 بهمن 91 17:31
واااایی جونم الهی منم دارم ایلین و تمرین میدم که زودتر بیدار شه الان از ساعت 11 صبح رسیده به 9 صبح البته باید شب قبل زودتر بخوابونیش
مامان آنی
4 بهمن 91 18:44
من عاشق خوابیدن معصومانه این فرشته ها هستم وندادجونم می دونی چقدر خوردنی میشی موقع خواب
مامان امیر محمد
4 بهمن 91 19:57
سلام مامانی ممنون که بهمون سر زدی شرمنده یادم رفته بود . راستی چرا بخاطر راحتی خودت کوچولورو اذیت میکنی لحظه شماری میکنم تا عکساش اماده بشه ببینم یادت نره خبرم کنی
زری مامان مهدیار
4 بهمن 91 20:49
آفرین مامان با اراده فدای اون چشمای پف کرده ت بشممممممممم خوابش میاد بچه م خوب ایشالا که تو تنظیم ساعت خوابش موفق باشی عزیزم راستی ایشالا که عمل مامانی با موفقیت انجام بشه تولد گل پسرمون هم پیشاپیش مبارک منتظر عکسای پسر گلمون هستیم
مونا مامان امیرسام
5 بهمن 91 0:52
عزززززززززززیزم خدایی ادم چهره معصومشون رو میبینه که خوابند دلش کلی میسوزه اما برای خودشون بهتره . لپتو بکشم مــــــــــــــــــــــــــــــــــن گوگولی
مامان بابای الیسا
5 بهمن 91 2:02
عزیزم مامانی حق داره اما با دیدن اون صورت فینگیلیو نازت دلم سوخت آخییییییییییی
الی مامان آراد
5 بهمن 91 12:09
مامان جونش گناه داره بزارین بخوابهممنون از اینکه به ما سر زدین ولی وبم انگاری دچار مشکل بود درستش کردم اگه بازم مشکل داشت لطفا پیغام بزارین ممنون
آتیلا جون ومامان شیما
5 بهمن 91 14:34
سلام عزیزم اطمینان دارم عزیزت وقتی بزرگ شد قدر دان تمام زحماتی که واسش کشیدی میشه و قدر تمام این سختگیری ها رو میدونه... عکسهای وندادم خیلی ماهن... عاشق عکس آخرش شدم پیشی نازه... راستی عزیزم گفتی عمل: خیلی نگران شدم... عمل واسه چی!؟
مامان شایان
5 بهمن 91 16:05
عزیزمه این پسرتون. ماشالا. خدا حفظش کنه. عزیزم من کلیپ برای تولد و جشن ها و عقد یا نامزدی درست می کنم. که همراه با عکس هایی از اول به دنیا اومدن کوچولوتون تا الان و آهنگ های شاد هست که می تونید یا تو جشن تولد پخشش کنید و یا به صورت هدیه به مهموناتون بدید و یا برای سورپرایز به یکی از عزیزاتون بدید. خوشحال می شم اگه بتونم کمکی بکنم. اگه خواستید تبادل لینک کنید.
هیراد و عمه لیلاش
5 بهمن 91 21:11
عزیزم فدای چشمای خسته خوابالوت بشم منتظر عکسهات هستیم عزیزم
مریم مامان ارشیدا
5 بهمن 91 22:10
چقدر معصومانه خوابیده. اما تنظیم ساعت خوابش حرکت خوبی بوده. از روزی که دختر منم عادت کرد ساعت 9 بخوابه روی قد و وزنش تاثیر گذاشت
مامان آنیل
6 بهمن 91 11:49
سلام عزیز دلم دیشب اومدم به وبلاگتون اما نشد نظر بذارم. خوب باید گاهی وقتا هم زور گفت به خاطر خود بچه ها. من عاشق اسم وندادم. ماشالا خود ونداد جونم خیلی ناز و خوشگله عزیزم رو ببوس از طرف من
مامان کارن
6 بهمن 91 22:31
elahi begardam torokhoda bezarid bekhabe in gol pesar vandad joonam inam tabadole link khoobeeeeeeeeeeeeeeeeeee
مامانی کسرا
7 بهمن 91 11:39
عزيزم
مرجان مامان آران
7 بهمن 91 11:51
نه میدونیم زور گو نیستییییییییییییییی
قربون پسر خوابالوی خوشگلممممممممممم
عکسارو زود بیا بزارررررررررررر


چشم حتما
خواهر فرناز
7 بهمن 91 13:29
سلام ما آپیم بهمون سر بزنید
مامان ایسا
7 بهمن 91 16:41
من که عااااااشقتم
نیم وجبی
8 بهمن 91 2:30
عزییییییزم چه پسر خوشگلو نازییییییی ممنون که سرزدین چرا که نه با افتخار لینکتون کردم
پردیس جون دختر خاله سایان
8 بهمن 91 9:53
وندا جون توخیییییلی قشنگی تو هم سن پسر خاله منی مامان وندا جون حتما سری به سایت پرنسس سایان بزنید منتظر نظرات گلتون هستیم سایان جون منتظر نظرات زیبای شماست: ازطرف من وندا جون را 100000000 بوس کنید من دختر خاله پرنسس سایان هستم قربون شما مادر ونداجون و وندای عزیزم
مامان اراد
8 بهمن 91 11:11
جاتون خالی
خدا نکنه فدات شم دل براتو با اون پسر جیگرت که یه ذره شده بود عزیز دلم


مرسی گلم همیشه خوش باشید
متین من
8 بهمن 91 15:48
عزیزم که بی خوابی میزنه سرت شدی مثل چندماه پیش متین منم واردعمل شدم ونتیجه گرفتم حالا شبها زود میخوابه راستی بهاره جون خدا بدنده چه عملی میخوای انجام بدی ؟


هیچی عزیزم مامانم عمل داره
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 بهمن 91 18:51
چه کارخوبی بهاره جون اما من عمرابتونم ووروجکموعادت بدم شبها۲میخوابه صبحهاکه چه عرض کنم ظهر۱۱یا۱۲بلندمیشه عصر۳یا۴ میخوابه امااگه وندادجونی بتونه بازورگویی های مامان کناربیادخیلی براش خوبه
راستی چه عملی داری عزیزم نگران شدم؟امیدوارم به سلامتی بگذره


ونداد هم همکین طوری بود عزیزم فقط یکم تلاش میخواد زود عادت میکنه
نه عزیزم مامانم عمل داره
مامان آراد(خاطره)
8 بهمن 91 19:55
وای چه پسر خواب آلوده خوشملی...جونممممم..
خدا براتون نگهش داره..
پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم با هم دوست بشیم..
منتظرتون هستیم..
ونداد جونو بوسسسسسسسس


مرسی چشم حتما
مامان نادیا و نلیا
9 بهمن 91 9:50
ای جوووونم گل پسر خوابالو رو نیگااااا.....


اره ونداد دیگه
مامان شایان
9 بهمن 91 14:46
عزیزم. من برا 30 تا عکس 30 هزار تومان می گیریم. شما می تونید کمتر یا بیشتر سفارش بدید. آهنگ های شاد هم با خودم هست.
نمونه کار هم چون شاید راضی نباشند شرمنده هستم. ببخشید. ولی همه راضی بودند و حتی می گن شده یک سرگرمی برای بچه هاشون که هر روز می خوان ببینند. حتی خود پدر مادرها


مرسی عزیزم حتما در اسرع وقت میام پیشت
مامان شايان
9 بهمن 91 15:59
سلام خوبي؟سلامتي؟چه خبر؟ماماني اين فسقل ما هم همينجوريه اما من دلم نمياد بيدارش كنم.ميگم اين ونداد يه گوله نمكه ها دوس دارم يه بوس از اون لباش بگيرم
مامان اراد
9 بهمن 91 21:26
قربون تو بشم با این بچه ی نازنازیت خودت هنرمندی جیگرررررررررررررررررم
هیراد و عمه لیلاش
10 بهمن 91 10:03
عید شما مبارک
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 4:23
نیستس خانم کجاییییییییییییی بیا زود اپ کن دیگه
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
12 بهمن 91 10:03
سلام عزیزدلم شــــرمنده ام عکس های گل پســـری رو دیده بودم ولی راستش وقت نکردم که براتـــ کامنت بزارم ... عزیز دلم امیدوارم تو این پروژه ء عظیم تنظیم خواب آقا ونداد موفق بشـــــــی ... راستی نوشته بودی مامانی عمـــــل داره منظـــــورت خودت بود ؟؟؟ خدابد نده چی شده ؟؟؟ خیــــــــــر باشه ایشاءا... عزیزم ... نگران شـــــــــــدم ببوس این گل پســـر خواب آلود و ...
سارا
12 بهمن 91 20:44
azizaammmmm ghorbone cheshaye khabaloye ghashanget besham khale ishala saate khabet khob tanzim mishe montazere aksaye ateliatim gol pesar
مامان آناهیدمهربون
13 بهمن 91 23:58
ممنون خانمی.نی نی شماهم خیلی نازه ماشاللللللللا.خداهمه نی نی هاروحفظ کنه..لینکتون کردم خانمی
نرگس مامان باران
14 بهمن 91 1:32
عزیزم خصوصی داری
مامان سانلی
14 بهمن 91 2:39
خاله فدای قیافه مثل ماهت... موفق باشی مامانی...بهترین کارو میکنی..بهترین چیز برای بچه ها زود خوابیدنه... منتظر عکسها هستیما مامانی جون.. امیدوارم عملتون با موفقیت کامل همراه باشه خیلی زود با سلامتیه کامل برگردین
مامان اراد
14 بهمن 91 9:40
اپ نمیکنی بهاره جونممممممممممم
مامان ثمر
14 بهمن 91 10:32
سلامممممممم واییییی که چه گل پسری دارین انشالله که خداحفظش کنه
مامان محمد امين
15 بهمن 91 1:38
عزيـــــــــــــــــــــــــــــــزم ... خوب لالا داره هنوز سلام تازه باهاتون آشنا شدم به ماهم سري بزنيد اگه دوست داشتين تبادل لينك كنيم.