نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

دومین شب یلدا

1391/10/2 15:35
نویسنده : مامان بهاره
439 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان  پسسسسسسسسسسسسر گلمzs 

خیلی وقته هیچی برات ننوشتم میدونی موندم توش اخه من دیر شروع کردم به نوشتن برات برای همین عقبم نمیدونم الان از 22 ماهگیت بنویسم از 23 ماهگیت بنویسم از شب یلدا بنویسم از 21 دسامبر بنویسم از بارووووووون بنویسم اساسی قاط زدم  c

ولییییییییییییییییییییییی x

تصمیم گرفتم از شب یلدا شروع کنم 3c2ef

پنج شنبه شب یلدا بود ولی من وتو تنها بدون بابا بودیم اخه بابا تا ساعت 12 شب باید سر کار میموند  برای همین من وتو رفتیم خونه مادرجون پیش عمه مریم البته عمه مولود هم اومده بود ولی پیش خانواده عمو رضا بود مامانی وبابا جون ودایی بهنامم که مثل هر سال نبودن وما هم مثل هر سال نرفتیم پیششون راستش خیلی ناراحتم تو این چند ساله اصلا تا حالا یه بار هم شب یلدا رو اون جا نبودم42c

خلاصه شب یلدا بدون بابا ومامانی وباباجون گذشت و تو تا تونستی فندق ها رو لیس زدی ولبو خوردی (البته برای این که به مادر جون ندی تند تند لبو میخوردی) از عصر هم هوا خیلی سرد شده بود ونم نم بارون میومد  یه چیز دیگه عمو شیرینی تر خریده بود روش ژله ریخته بودن تو هم مثل ادم های ژله ندیده حالا ژله های روی خامه رو نخور کی بخور  کلی هم ازت عکس گرفتم ولی بعدا میزارم چون فعلا اماده نیستند

شب یلدا یصد سالگیت عمر مامان

شب یلدامبارککککککککککککککککwwww

 

ew

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مرجان مامان آران
4 دی 91 14:38
یلداتون مبارک عزیزمممممممممممممممم
مامان آیلین
5 دی 91 19:33
سلام من مامان آیلینم که واسش نظر گذاشتید پسر نازتونو از طرف من ببوسید خدا نگهدار ونداد جان باشه آمین