نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

کار جدید چی بلدی؟

1391/9/28 17:31
نویسنده : مامان بهاره
814 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلی پسررررررررررررر قشنگمونداد

این روز ها کارهای جدید یاد گرفتی البته کار خوبی نیست ولی خیلییییییییییی بامزه این کار رو میکنی جوری که دلم غش میره برات. این کار بد رو هم من بهت یاد دادمهت.البته نه که بخوام بهت یاد بدم داشتیم ادا بازی میکردیم بهت گفتم هر کاری میکنم تو هم بکن وقتی بهت گفتم ادای مامان رو در بیار تو هم گوشات رو با دستت گرفتی و زبونت رو در اوردی اولش موندمتب ولی بعد کلی خندیدم وندادو تا تونستم ازت عکس گرفتم اخه قیافت خیلی بامزه میشه .

اینم عکس های بامزه ات قربونت بشم مامان:

 

 

ن

 

 

ونداد

 

ونداد

 

 

ونداد

 

ونداد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آنی
27 آذر 91 17:28
سلام مادر خانومی وای که چه گل پسر لوس و نازی داری به وبلاگ جوجوی من هم سر بزنید خوشحالمون می کنین
مرجان مامان آران
30 آذر 91 1:26
وای وندا جونننننننننننننن چقدر خوشگل و نازیییییییییییییییییی


مرسی خاله جون ولی من اسمم ونداده
طراخی تم
30 آذر 91 20:17
عزیزم تقویم جیبی رو نمی دونم چی مد نظرتونه می شه یه مدل بذارید ببینم چه مدلی می خوایند...من سه نمونه تقویم تا حالا درست کردم..تقویم 1صفحه ای که دیواریه5هزاره با هر تمی که مد نظرتون باشه درست می کنم و،تقویم 4 صفحه ای و 13 صفحه ای که رو میزیه>هزینه ی هر صفحه هزار تومانه...هر کدوم رو دوست داشتی بگو..
طراخی تم
30 آذر 91 20:18
اگه جیبی می خوای یه نمونه بذار تا ببینم چطوریه وبرات درست کنم
هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 23:50
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا
دلتون قد یه دریا
توی این شب های سرما
یادتون همیشه با ما

یلدا بر شما مبارک




مسی مسی امیدوارم یلدا به شما هم خوش گذشته باشه
مرجان مامان آران
2 دی 91 15:09
اخخخخخخخ ببخشید عزیز د یادم رفت ونداد خوشگلمممممممممممممم
مامان آنیسا
9 دی 91 18:56
ای جانم چه پسر توپولی و دوست داشتنی دارید ماشالا .عزیزم ما لینکتون کردیم
مامان فتانه
9 دی 91 20:13
سلام خانومی چه پسرنازوخنده رویی داری خدا حفظش کنه اگه دوست داری یه سر به وبلاگ ایلین خانوم ماهم بزنیدتاباهم دوستشیم
مامان پارسا جیگر
9 دی 91 22:22
چه پسر ناز و با مزه ای خدا حفظش کنه خیلی خوشحال شدم از آشناییتون
زری مامان مهدیار
13 دی 91 17:34
از دست این مامانی مگه نه گل پسر؟