نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

دیدی دنیا تموم نشد

1391/10/2 16:46
نویسنده : مامان بهاره
427 بازدید
اشتراک گذاری

این مطلب رو برات مینویسم تا اگه هر وقت که خوندی بدونی یه روزی تو زندگیت بوده که کلی ادم دروغ گو شایعه کردن دنیا داره تموم میشه شس

اره مامان دنیا واقعا داشت تموم میشد اونم روز 21 دسامبر 2012ظششسربسب

ولی تموم نشد وکلی ادم سر کار رفتن و من و بابا بهشون خندیدیم اخه چه فکری کردن ؟زبان

همون شب که دنیا قرار بود تموم بشه یه بارون شدید گرفت بارونی که توی این 26 سالی که عمر کردم هنوز ندیدم باورت نمیشه یه بارون تند شدید و طولانی طوری که فکر کردیم شهر رو اب بردو من پیش خودم فکر کردم نکنه دنیا واقعاداره تموم میشه ؟

مامان گلم بدون یه همچین روزی توی زندگیت وجود داشته ولی چون تو اون موقع کوچولو بودی میدونم که یادت نمیمونه برای همین این مطلب رو برات نوشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان مامان آران
4 دی 91 14:40
خوب پد تموم نشدااااااااااااااااااااا
راستی ما اپ کردیمااااااااا
ونداد جونممممممممممممم بوسسسسسسسس

اره خاله خیلی خوب شد تموم نشد ما که خیلی خوشحالیم اران نازم رو بوسسسسسسسسس

لیلا مامان پرنیا
5 دی 91 17:32
خوبه که هستیممممممممممممم
نگار(مامان سام)
8 دی 91 0:42
سلام.خدارو شکر که دنیا تموم نشد. از اینکه به وبلاگ ما اومده بودین خیلی ممنونم.خوشحال شدم از آشناییتون با اجازه لینکتون کردم.