نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

دلخوشی ها کم نیست...5

1392/4/2 12:04
نویسنده : مامان بهاره
415 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم کودک دلبندم

 

گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید

 

گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد

 

گاهی برای به دست اوردن باید از دست داد

 

چون برخی از درس ها در زندگی فقط از طریق رنج ومحنت اموخته میشوند

 

 

لی

 

 

 

 دوستت دارم را


من دلاویز ترین شعر جهان یافته ام


این گل سرخ من است


دامنی پر  کن از این گل که دهی هدیه به خلق


که بری خانه دشمن

که فشانی بر دوست....

 

 

 

 werfe

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان فتانه
2 تیر 92 18:28
متن خیلی قشنگی نوشتی...عکستون خیلی جالب شده
پرهام ومامانش
2 تیر 92 21:52
چه عکسسسسسسسسسس جالبیهبه نوشتهاتون یجوری میانننننننننن



چه جوری میان؟
♥متین من♥
3 تیر 92 14:38

وای توی این عکس هم این لپای ونداد خیلی خوشکل شدن حیف که آب شدن


اره واقعا خیلی حیف بودن
مرجان مامان آران
3 تیر 92 20:45
اخی چه عکس خوشگلییییی
نوشتت خیلی قشنگ بود
ببخشید دیر میام عزیزم دیگه درگیرم


مرسی گلم
میدونم عزیزم حسابی عیالوار شدی دیگه
پرهام ومامانش
3 تیر 92 23:52
این گل سرخ من استتتتتتتتتتت








این گل سرخ من است مگه چشه؟
البته این شعر مال یه شاعر دیگه است من نسرودم

مامان پندار
4 تیر 92 1:50
ممنون که اومدی پیشمون .... لینکت کردم .... ونداد ببوس ...
لیلا مامان پرنیا
4 تیر 92 19:12
متن که عاااااااالی بود ولی عکستون محشره


قربونت برم عزیزم
هلسا
4 تیر 92 21:33
سلام بهاره ی عزیزم
ممنونم از حضورت دوست خوب و مهربونم
چه پسر خوشگلی داری عاشقش شدم از طرف من یک عالمه ببوسش
موزیک وبت هم خیلی قشنگه اکثر پست هات رو خوندم و عکسها رو دیدم خیلی خوشم اومد، خودت هم خیلی نازی
با افتخار لینک شدی خوب من


سلام هلسای دوست داشتنی مرسی که به ما سر زدید منم از تبادل لینک باهات خیلی خوشحال میشم
رها مامان راستین
5 تیر 92 1:18
وای چه عکس خوشگلی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
5 تیر 92 2:06
از زیبایی سرشار عکستون هم فوق العاااااده
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 2:46
خصوصی داری گلم خیلی عکس زیبایی هس.. متن هم زیبا بود دوست جونم
مامان آناهیتا
8 تیر 92 0:15
خیلی زیبا نوشتی عزیزم ببخشید دیر اومدم


مامان آناهیتا
11 تیر 92 2:00
کجایی دلم برات تنگ شده عزیزم
زری مامان مهدیار
14 تیر 92 12:10
نهههههههههههه خیلی شبیه هستین
حتماً یا خاله ی وندادی یا عمه ش
نه جون من مامانشی؟؟؟


زری مامان مهدیار
14 تیر 92 12:11
واااااااااای من عاشق این عکستون شدم
مامان و پسر زیبا
ایشالا که خدا هر دو تون رو برای آقای پدر حفظ کنه


قربونت برم زری جون مرسی