نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

اخرین نوشته های سال 91

1391/12/30 13:42
نویسنده : مامان بهاره
440 بازدید
اشتراک گذاری

 

ارزو دارم نو روزی که پیش رو داری 

اغاز روز هایی باشد که ارزو داری

 

سلام جان دلم که داری یه سال دیگه روخدا رو شکر پشت سر میزاری امیدوارم همه سالهای طولانی عمرت پر از شادی باشه  برات از خدا بهترین ارزو ها رومیخوامقلب 

تو این چند روز اخر سال خیلی بامزه شدی یه حرف های میزنی که ما هیچ وقت برات تکرارشون نکردیم 

مثلا دیروز  دیدم رفتی زیر کابینت رو نگاه میکنی میگی باطی نمیفهمیدم چی میگی وقتی منم نگاه کردم دیدم باطری دیدیابرو

یا میخواستی بری پیش پنجره نمیزاشتی کسی بگیرتت بابا گفت اگه میخوای بری پبالا باید بزاری من بگیرمت تو هم گفتی باته(باشه )

به سمنو میگی نمنو زبانبه خامه هم میگی کامه قلب

داشتم عیدی ها رو کادو میگرفتم داشتی بهم نشون میدادی که اینا چیه منم  گفتم عیدی تو هم گفتی هیدی منم با خنده گفتم اره

راستی خیلی بامزه است به ادامس میگی تنده قهقهه به سیدی هم میگی هیدی همه اشیا بی جون وباجون همشون پیشوند عمو دارن مثلا عمو برقه .عمو دوک عمو ما(منظور عمو مصطفی استمژه

  سال نو به همه دوستای خوبم مبارک باشه

ذرذ

دوقدم مانده به خندیدن  برگ

 یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

 تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه بتان

 یک سبد عاطفه دارم

همه ارزانیتان ....

 

 

  رذل

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نرگس مامان باران
30 اسفند 91 15:22
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
مامان آیسا
30 اسفند 91 19:55
سلااااام عزیزم..قربونت برم شیرین زبووووونم. سال نو شما مبااااارک.انشااالله همیشه سلامت باشین.
مهسا مامان کیارش
30 اسفند 91 23:59
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 0:02
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب... آغاز سمفونی بهار مبارک باد
مرجان مامان آران
1 فروردین 92 0:52
سال نو مبارک عزیزمممممممممممممممم
مامان ملیکا کوچولو
1 فروردین 92 15:58
ممنون از حضور گرمتون. امیدوارم سالی پراز برکت و سلامتی داشته باشید.این بوس واسه ونداد خاله