نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

پسر ناز دار من

1391/10/28 16:54
نویسنده : مامان بهاره
777 بازدید
اشتراک گذاری

کوچکتر که بودی فکر میکردم الان بهترین لحظه های زندگیمه و تو خیلی نازی ولی الان که بزرکتر میشی هر لحظه ارزو میکنم خدایا دوباره این لحظه رو برام تکرار کنافسوس اخه میخوام از کنار تو بودن  کلی لذت ببرم با هر روز  بزگتر شدنت میفهمم که چقدر شیرین تر از دیروزی . خدا رو هر لحظه برای داشتنت شکر میکنم  داری بزرگ میشی و بامزه تر میشی کار های میکنی که ادم حتی اگه نخواد باز هم میخنده  مثلا همین چند روز پیش رفتی نشستی رو مبل و چنان رفتی تو فکر و مظلوم شدی  که گفتم وای خدا  چی کار کرده که تا من رو دیده مظلوم شده ولی بعد دیدم همش فیگوره برای اینکه من داشتم تلویزیون نگاه میکردم وحواسم به تو نبوده اومدی این جوری مظلوم نشستی روبروی من تا دلم برات بسوزه باهات بازی کنم خنثی

اینم عکس هایی که اون لحظه ازت گرفتم:

 

ال

 

خدایا میبینی چقدر مظلوم نماست؟

 

تتت

رت

 

این جا هم داره میخنده چون فهمیده دستش رو خوندم...

 

تذ

 

ودوباره اقای فیگوریان

 

د

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

لیلا مامان پرنیا
28 دی 91 17:08
قربون تو پسر ناز خیلی خوردنی هستی با این فیگوراتاگه کرج بودی حتما پیدات می کردم وچند تا ماچ آبدار از اون صورت ماهت میکردم حالا که دوری اینها رو داشته باش

همه بوس ها برای پرنیا گلی

مامان فتانه
28 دی 91 17:48
واایییییییییییییی نازتو قربون پسری...چه پسر مظلومی

اره خیلییییییییییی

آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 دی 91 18:41
ای فیگورخان عاشق عکس اولتم
همیشه شادباشی

همین طور شما عزیزم

زری مامان مهدیار
29 دی 91 14:37
فدای این فیگورات بشممممممممم
مامان آنیل
29 دی 91 19:22
وای قربون نگاش چقد نازی گل پسر
حامی
29 دی 91 23:11
هزار ماشالله به این پسر خوشگل و دوست داشتنی من
مامانی کسرا
30 دی 91 0:49
اخي عزيزم چه ناز!!!
رفته توقيافه واسه مامانش؟؟؟؟!!!!!

اره من اسمش رو گزاشتم فیگوریان
مامان شايان
30 دی 91 18:07
شما هم با افتخار لينك شديد
متین من
2 بهمن 91 19:51
سلام خوبی بهاره جون ماشالا ونداد لب های خیلی نازی داری قربون لبهای نازت برم خاله جون بهاره جون از طرف من ببوسش حتمااا
مامان ثمر
14 بهمن 91 10:35
با اجازه من لینکتون کردم