نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

پسرکم عاشقتم

1391/10/20 15:50
نویسنده : مامان بهاره
744 بازدید
اشتراک گذاری

                         بازو به دور گردنم از مهر حلقه کن        

                            بر اسمان بپاش شراب نگاه را

                            بگذار از دریچه چشم تو بنگرم

                                   لبخند ماه را  ....       ذ زر

تن

لرذ

تار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مرجان مامان آران
20 دی 91 18:08
عزیز دلممممممممم چه بامزه شدههه با اون لپای خوشگلش
لیلا مامان پرنیا
20 دی 91 21:34
پهلوون چه می میهایی داره
بخورمت تورو عسل من


مرسی خاله جونم من که خیلی لاغر شدم
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 2:07
عززززیزم. خدا نگهش داره لپای خووجلشو
مامان سانلی
21 دی 91 3:07
چه عسلی هستی شمااااااااااا اقا پسر خوشگل
آتيلا جون و مامان شيما
21 دی 91 23:12
عزيييييزم اين چه قيافه اي يه واااااي موهاشو....
ميخورمت آخه من تو رو فسقلي
مامان جون چطور عكس انداختي ازش نخورديش تمومش كني جاي تعجب داره
خيلي ماه
خدا واستون حفظش كنه
ماشاا... ميگم كه بدوني باچشم محبت نگاه كردم عزيزت رو


مرسی عزیزم لطف داری
سارا
21 دی 91 23:54
ای جااان. چه گل پسر دوست داشتنیه این ونداد خان. هزار ماشالا. راستی من لینکتون کردم دوستم.
حامی
22 دی 91 13:21
دوست خوشگلمممممممممممممممممم به به
هیراد و عمه لیلاش
22 دی 91 21:08
سلام سلام صد تا سلام
اومدیم یه خبر خوب بدیم
به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم
باز هم از لطفتون ممنونم
همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم

خیلی خوشحال شدم

مامان انیسا
23 دی 91 1:39
بوووووووووس واسه این پسر خوشگل و خوش تیپ و دوست داشتنی
کیارش
23 دی 91 11:50
ای جوووووووووونم. فدای اون چشای پف کردت بشم من جوجو. همه جوره ناناسی خاله جون
مامان نادیا و نلیا
23 دی 91 14:55
آخی ونداد جوووون...همیشه سلامت باشی و دلشاد
هیراد و عمه لیلاش
23 دی 91 19:21
سلام سلام صد تا سلام اومدیم یه خبر خوب بدیم به خاطر محبت و دعای شما من توی مسابقه سوگواره محرم اول شدم باز هم از لطفتون ممنونم همیشه شاد و سلامت باشید دوستتون دارم
زهره مامان آریان
24 دی 91 0:25
الهی چه پسر ملوسی ماشالله خدا ببخشه براتون
مرجان مامان آران
25 دی 91 8:15
سلام مامانی ما اپ کردیمااااااااااااااا
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
25 دی 91 12:21
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهمون سر زدی ... با افتخــــــــــــار لینک شـــــــــــــــدین ... گل پســــر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
25 دی 91 15:48
عزیز دلم کدوم مسابقه ؟؟؟
مسابقه وب کودک من ؟؟؟؟


اره عزیزم ولی رفتم به امیر علی جون رای بدم فهمیدم چیه
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
25 دی 91 16:16
.......♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ذ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........سلام.........♥##############♥ ...........................♥###########♥ ..........خوبي...........♥#########♥ ...............................♥#######♥ ....اپم.........................♥#####♥ ...................................♥###♥ ...به ماهم سر بزن............♥#♥ .......................................♥ ..............منتظرم.................♥ ........................................♥ ........................................♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ .: ............................ :. ♥ ................................♥ ...........................♥ ......................♥ .................♥ ............♥ ........♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥
مامان فتانه
25 دی 91 16:43
وای وای وای چه پسر نازی
مامان آنیل
25 دی 91 20:26
سلام دوست عزیز ماشالا چه گل پسری داری من لینکتون کردم عزیزم خوشحالم از آشناییتون
مرجان مامان آران
27 دی 91 18:10
_-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) اپ کردیمممممممممممم بیایین پیشموننن
مرجان مامان آران
27 دی 91 20:31
خصوصی داری
حامی
27 دی 91 23:29
دوست جووونم چقدر بزرگ شده هورااااااااااااااا
مرجان مامان آران
28 دی 91 1:22
نه نرسیدهههههههههههه
لیلا مامان پرنیا
28 دی 91 13:09
قالب جدید مبارکه
مامان آیسا
10 بهمن 91 22:38
میااااام میخولمتاااااا