نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 3 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

من سه ماهه شدم

1391/9/21 14:37
نویسنده : مامان بهاره
951 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند

من دیگه دارم واسه خودم مرد میشم تنهایی من و میزارن روی تخت  و ازم عکسهای خوشکل میگیرن  مامان وبابا عاشم هستن وهی منو میبوسن ولی انگار دارم کمکم کچل میشم چون اول کلی مو داشتم ولی الان دارن میریزن ولی در عوض هی دارم توپول تر از قبل میشم

من دارم کمکم واسه خودم مرد میشم  چون منو میزارن روی تخت و هی ازم عکس میگیرن ولی راستش رو بخواید دارم کچل میشم چون موهام دارن میریزن ولی در عوض هی دارم توپول و توپولتر میشمخجالت

 

این جا باز هم سه ماهه هستم ولی با یه لباس دیکه تازه یاد گرفتم پاهام کجان  تا بی کار میشم میگردم دنبالشون و می خورمشون اخه توپول و خوشمزه ان

 

الب

 

این جا هم دارم اول با خوشحالی می خندم ولی بعد دوربین رو میبینم و با گریه میخوام ازشون بگیرم

 

الت

 

لا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
22 شهریور 92 18:14
وایییییییییییییییییییییییییییییییییی مامانی نی نی ت خوردنی بوده هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالانم خوشمزسسسسسسسسسسس