نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

یه روز خوب

1391/10/14 12:53
نویسنده : مامان بهاره
2,082 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلیjbh

یه روز خوب از روز های خوب خدا که اتفاقا پنج شنبه هم بود ما تصمیم گرفتیم که ناهار رو ببریم بیرون  به خاطر همین با این که وقت خواب تو بود (چون ساعت 3 تو میخوابی عزیزم) ولی ما اراده کردیم واز خونه زدیم بیرون هوا که نگو محشر چون اصولا بهار خوزستان زمستونش حالا بزرگ که شدی میفهمی چی میگم .

خلاصه منم چند تا عکس درست حسابی ازت گرفتم ولی با هزار بدبختی چون تو که وای نمایستی ازت عکس بگیرم

اینم هنر نمایی مامان گلت:

 

ن

 

بقیه در ادامه مطلب

ونداد در حال خاک اوردن که ماشین بابا رو نابود کنهنتا

ل

تذ
 
 
 
 
جون من لبا رو نگاارز
 
 
ذذ
ذرر
تن
ت
ات
ت
ونداد وبابا وکفشدوزک. که تا ما رفتیم دیگه کفشدوزکی روی کره زمین باقی نموند
 
غبا
ات
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تن من بیچاره رو ومیلرزونند اینا
 
رتا
نت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

رجبی
13 دی 91 15:13
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
مرجان مامان آران
13 دی 91 15:18
به به خوش بگذرههههههههه ایشالا همیشه به گردشو تقریح و شادی عزیزممممممم
لبای خوشگلتوووووووووو من یخورم عسلممممم
مرسی که پیشمون اومدیننننن


مرسی گلم ارانم رو ببوس
زری مامان مهدیار
13 دی 91 17:40
من که دل نگاه کردن به این عکس یه دونه مونده به آخری رو ندارم
زری مامان مهدیار
13 دی 91 17:41
ما با افتخار شما رو لینکیدیم
شیرین
13 دی 91 18:04
سلام عزیزم چه پسر با نمکی داری خدا حفظش کنه با اجازه من شما رو لینک کردم
مامان کیارش
14 دی 91 10:27
سلام سلام هزار تا سلام . کیارش و مامانی خیلی خوشحالن از اینکه ونداد عزیزم و مامانی اش ما رو قابل دوستی دونستن. با افتخار لینکتون کردم.
مامان کیارش
14 دی 91 10:29
ونداد جون همیشه شاد باشی . عکسات همه قشنگ و نازن. راستی ونداد جون خواستی ماشین بابایی رو بشوری دیدی آب پیدا نمیشه خاک ریختی نه؟؟؟
مامان فتانه(ایلین)
14 دی 91 15:29
همیشه به گشت ونداد جون

مرسی خاله جونم
لیلا مامان پرنیا
14 دی 91 19:22
همیشه به گردش دوست جون جدی میگم برای گل پسر اسپند دود کن خیلی ناز ودلنشینه زنده باشه انشا الله[hr
مرسی عزیز دل
مامان فتانه
15 دی 91 13:30
سلام مامانی مرسی از اینکه به وبلاگمون اومدی...راستی پست دنیای قشنگ من ایلین هم جدیده
مامان سانلی
15 دی 91 14:59
سلام مامان بهار عزیز. ممنون که اومدین پیشمون. پسرتون خیلی عسله.اسمشم که واقعا محشره. خدا براتون نگه داره. شما رفتین تو لینک دوستهای ما. ما عاشق دوستهای جدیدیم. میبوسمنتون
نگار(مامان سام)
18 دی 91 15:50
این عکس یه دونه مونده به آخر خیلی باحاله.نترس باباش مواظبشه هیچی نمیشه.ونداد هم حتما خوشش میاد و میخنده.ایشالله همیشه بهتون خوش بگذره.


چرا عزیزم از نزدیک صحنه وحشتناکی وایییییییییی