نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

عکس عکس عکس

1391/10/12 12:15
نویسنده : مامان بهاره
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چند تا عکس جدید به دستم رسیده مامان دلم نیود برات نزارم اخه خیلی نانازی بودی قربون لپات بشم که اب شدن

 

ق

 بقیه در ادامه مطلب

ق

عه

ن

ا

ا

خت

لعه

تن

خه

عت

ن

ع

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آنیسا
12 دی 91 1:18
لیلا مامان پرنیا
12 دی 91 14:25
عکسا خیلی قشنگ بودن وگل پسری هم مثل همیشه خوردنی از طرف من یه ماچ محکم از لپاش بکن مامانی راستی ونداد جون خیلی شبیه خودته ها

مرسی عزیزم ولی همه میگن ونداد شبیه باباشه
زری مامان مهدیار
13 دی 91 17:38
مرسی چه عکسای خوبیییییییییی چه مامان نازی داری ونداد جونم
مامان اراد
16 دی 91 15:55
میگم این بچه واسه چی اینقدر خوشگله هاااااااااااااااااااااااااااااا قربون جفتتون بشم ایشالا سایت همیشه بالا سر این ونداد خوشگله ی ما باشه.هر وقت آپ میکنی یه بوق برا منم بزن بیا این نی نی خوشگلو ببینم. مراقب نی نی خوشملم باااااااااااش
عسل
26 دی 91 18:49
واااااااااااااااااااااااااای....خدای منننننننننن این گل پسمل خیلییییییییییی نازهههه..... عااااااااااااااشق لباشم..... عاشق چشماشم.... خیلیییی نازه
متین من
30 دی 91 0:03
وای مامان ونداد گل پسرشماهم خیلی شبیه شماهستش مثل متین من شباهتش خیلی به من رفته ببوس روی ماه اقاونداد رو
مامان ایسا
5 بهمن 91 23:21
سلام با اجازتون من شمارو لینک کردم.آخه چقد تو ناااازی