نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

اندر احوالات 21 ماهگی

1391/10/10 19:37
نویسنده : مامان بهاره
362 بازدید
اشتراک گذاری

سسسسسسلامممممم مامان گلی فق

بالاخره اومدم با کلی تاخیر وخستگی از بس که فضول شدی این چند وقت راستش رو بخوای حسش هم نبود که بنویسم فقط رفتم پست قبلی رو برات گذاشتم که انگار همین فردا ولنتاین من اخه چه فکری کردم میدونی جو عکس گرفته بودم هههههفب

بی خیال مامان بریم سر اصل مطلب یعنی گل پسری

 میخوام تو این پست همه دوست داشتنی ها ویادگیری هاتو بنویسم 

مامان میدونی چی رو از همه چیز بیشتر دوست داری زنگ درتعجب اره درست شنیدی عاشق اینی که ببریمت بیرون وتمام زنگ ها رو ببینی وبزنی یعنی امکان نداره یه زنگ از دستت در بره با دقت نگاه میکنی و همین که یه زنگ دیدی میگی اه اه (در فرهنگ لغات ونداد به معنی این چیه البته همه استفادهای میشه کرد بستگی به موقعیت داره) ما هم باید بگیم زنگ اگه جرات داریم جواب ندیم پوستمون رو میکنی از بس میپرسی .

خلاصه این یکی از دوست داشتنی های تو بود وحالا بقیه:کلید وپریز برق_پشت کولر ها _چکش پیچ گوشتی _سیم محافظ برق_سر پا ایستادن رو موتورت .... وکلا چیز هایی که قلب من بیاد تو  دهنمثش

وحالا چیزهایی رو که یاد گرفتی:مربع ومثلث و دایره رو میشناسی 

همه حیوانات و صدای  اون ها رو بلدی حتی صدای کانگوروقهقهه  البته این کارو به خاطر این که خیلی خوش خوراک بودی ثشص وماهم  مجبور بودیم 5 وعده انواع حیون ها بشیم تا شما غذا بخوری یاد گرفتی از بس که ما مصر بودیم به انجام این کار ابرو

از کار های دیگه ای که این ماه یاد گرفتی انجام بدی ومن رو خیلی خوشحال کرده حرف زدن هورا

البته در حد کلمه راستش رو بخوای من خیلی از حرف نزدنت میترسیدم واین که تو اصرار به حرف نزدن داشتی اولین کلمه ای هم که گفتی بابا بوداوه

فرهنگ لغات ونداد در این ماه:

بابا=بابا

ماما=ماما

حقته= حگته( نمیدونیم که چی حقمونه ولی خوب حتما حقمونه)سوال

عمه=عمه       عمو =عمو         دایی =دااااا

پا= با            اب بده= اب بده              پیچ =پیش            پیپی= بیبی          هیچی=هیشی 

البته مامان ومامانی ومادر جون هم همه ماما هستند

وبابا وباباجون ها هم هم بابا هستندخک

مامان ان شاالله در پست بعدی عکس میزارم

دوستت دارم یه عالمه بووووسسنل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان شایان
10 دی 91 16:16
عزیزم من کلیپ های شاد و جذاب برای تولد و نامزدی و عقد و جشن دندونی و هر مراسمی که باشه درست می کنم که از عکس هایی که دارید یک آرشیو و خاطره ای همیشگی با آهنگ های شاد براتون به یادگار می مونه. و می تونید حتی به صورت هدیه و یا سوزپرایز به هر کسی که دلتون می خواد بدید. اگه دوست داشتید یا تو وبلاگ شایان برام پیغام بگذارید و یا به mbarahimian@yahoo.com ایمیل بزنید
لیلا مامان پرنیا
10 دی 91 19:44
الهی که تو چه ناز وخوردنی هستی از عکسات که معلوم بود با این تعاریفی هم که مامانت کرده حصابی دل من رو بردی

مرسی خاله دخملی تو هم خیلی نانازیبببببببوس محکمش کن
مرجان مامان آران
11 دی 91 1:16
عزیز خاله یی ونداد خوشگلمممممممممم مامانی زودی عکس بزار از پسر شیرین زبونمونننننننننننننننن
مامان اراد
11 دی 91 6:56
سلام عزیزم.چه گل پسرخوشگلی هزار ماشالا با افتخار لینکتون کردم.مرسی از اینکه بهم سر زدی عزیزم.خوشحالم کردی
هیراد و عمه لیلاش
11 دی 91 13:57
ماشاالله به این گل پسر با پیشرفتهایی که کرده براش اسفند دود کن با این کاراش کلی خوردنی تر شده جیگر طلا
مامان آنیسا
12 دی 91 1:22
آفرین به اینهمه پیشرفت خیلی ماهی عزیزم مامانی به جای من یه بوسه گنده از اون لپاش بگیر
زری مامان مهدیار
13 دی 91 17:35
یعنی زنگ می زنید فرار می کنید کاش ما هم بودیم