نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

ونداد من بهار شده

1391/12/14 15:59
نویسنده : مامان بهاره
470 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی عزیز دلم این چند روز خونه نبودیم داره بهار میاد فصلی که من عاشقشم وقتی پنجره رو باز میکنی یه نسیم خنک با یه بوی خوب که انگار بوی همه درخت های دنیا رو با خودش داره روحت رو اروم میکنه وقتی ادم ها دارن تند تند راه میرن انگار تو هم ناخاسته تند میشی انگار این چند روز باقی مونده تا عید به سرعت میگذره انگا دنیا میره روی دور تند من عاشق این لحظه های زود گذرم نمیدونی به ادم چه حس خوبی میده.وقتی تو هم باشی انگار روحم تازه تر میشه نمیدونی چه لذتی داره خرید کردن برای تو  .

میرم برای خودم خرید کنم  ولی وقتی برمیگردم کیسه های دستم فقط برای تو  خریده شده انگار بلد نیستم جز برای تو خرید کنمقهر این روز ها تو شیرن زبون تر از قبل شدی دیگه هر چی میگیم رو تکرار میکنی  چند روز پیش دایی بهت گفت نکن جوجه تو هم با قهر اومدی بیرون بهت . گفتم دایی چی بهت گفت گفتی : دوده 

 لرل

تازه اولین جمله سه کلمه ایتم گفتی عمه مو دده 

 

 

 

 به بابا جون هم میگی بابا دون

 

 لل

راستی خودتم ارتقاء مقام پیدا کردی اول هر کی ازت میپرسید اسمت چیه میگفتب نو حالا بهت میگن اسمت چیه میگی هنداد نیشخند 

عزیز دلم میام عکس ات رو بعدا برات میزارم فعلا اصلا وقت ندارم 

فاذ

من بهار را بی تودوست ندارم من عشق را بی تو دوست ندارم  

من نفس کشیدن را بی تو دوست ندارم 

من فقط تو را دوست دارم که ز دوست داشتن تو همه دوست داشتن ها به وجود میاید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آرینا مو فرفری
14 اسفند 91 15:58
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
آتيلا جون و مامان شيما
14 اسفند 91 21:50
سلام ماماني و دوده كوشولو... قربون شيرين زبوني هات عسلي... مادر خانومي انشاا... فصل بهار سال جديد سر آغاز خوبي واسه تمام فصول سالتون باشه... ميبوسمتون عزيزم...
مرجان مامان آران
14 اسفند 91 22:38
ایشالا همیشه خونتون بهر باشه و دلتون شاد باشه و خوش باشید عزیزممم قربون ونداد خوشگلم با این حرف زدنش
مامان محمد امين
14 اسفند 91 23:54
هنداد عشقتون پايدار
محبوبه مامان الینا
15 اسفند 91 7:34
عزیزم هنداد عزیزم چقدر تو ملوسی بهاره جان من هم با افتخار ونداد عزیزم رو لینک کردم
مامان آنیل
15 اسفند 91 13:06
خیلی این روزا قشنگن حال و هوای بهارو داره. ونداد جون حتما خیلی شیرینه حرف زدنش فداش بشم. انقد دوس دارم بچه غلط غولوط حرف بزنه اگه پیشش بودم محکم گازش میگرفتم
مامان آنیل
15 اسفند 91 13:07
در ضمن مامانی خصوصی هم داری
خواهر فرناز
15 اسفند 91 14:25
برای همه شیرین زبونیاش
مامان فتانه
15 اسفند 91 15:26
واقعا خرید کردن واسه بچه ها یک مزه ی دیگه ای داره...مبارکت باشه ونداد جون
مامان آنیل
15 اسفند 91 16:18
یعنی رمزو اشتباه دادم؟!!!!نمیدونم باز برات میذارم خصوصی
مامان آناهیتا
15 اسفند 91 19:17
سلام مامان مهربون مبارک باشه عزیزم بهار خوبی برات آرزو می کنم نازنین
مامان انیسا
16 اسفند 91 0:15
هنداد قربون زبون شیرینت برم سال خوبی رو براتون آرزو می کنم عزیزم
مرجان مامان آران
16 اسفند 91 13:37
ما اپ کردیممممممممممم
زری مامان مهدیار
16 اسفند 91 17:40
عاشقتممممممممممم دوده کوچولو
مهسا مامان کیارش
16 اسفند 91 17:43
هنداد عزیزم فدای شیرین زبونیات عزیزدلم سال خوب و خوشی رو براتون آرزو میکنم بهاره جونم. خوش باشین
FARIBA
17 اسفند 91 12:50
دوستووووووووووووووووووووووووووون داریم
مامان ساجده
17 اسفند 91 22:49
واقعا خريد كردن براي بچه ها خيلي شيرينه دقيقا منم مثل شمام هر وقت ميرم بيرون براي خودم خريد كنم فقط براي متين خريد ميكنم قربونت برم هنداد جون
مامان بابای الیسا
18 اسفند 91 16:06
هنداد جونم دوست دارم
مامان مارال دون
19 اسفند 91 9:39
بهار میاد تا باز آغاز کنیم . با هم بودنو . به هم محبت کردن رو .




بهارسبز به شما هم مبارک
مامان آیسا
22 اسفند 91 16:00
وووویی قربون زبووون شیرنت برم عسیسم