نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

22 ماهه مامان اومده

1391/10/17 14:34
نویسنده : مامان بهاره
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلیلان

این روز ها 22 ماهگیت داره تموم میشه ومن تازه دارم برات مینویسم که چه قدر شیرین شدی و خواستنی حخک دیگه کمکم داری هر چی میگم رو تکرار میکنی 

امروز من رو شوکه کردی هر چی که میگفتم رو تکرار میکردی فکر کردم دارم خواب میبینمذنئ یعنی این همون ونداد شاید دیشب چیزی خورده تو سرش ولی تو واقعا همون ونداد بودی با پیشرفت های زیاد وغیررررررررر قابل باورکم

صبح که از خواب  پا شدی اول رفتی در یخچال (ببخشید برای شما کمد) رو باز کردی بهت گفتم جوجو در یخچال رو ببند گفتی: در. موندم با تعجب نگات کردم گفتم اره دراتون

داشتیم نقاشی میکشیدیم برات شعر چشم چشم دو ابرو رو میخوندم  خودت شعر رو گرفتی دست و گفتی دوش=گوش        دتس=دس           با =پا        مو =مو   ( اینم یه جور شعر خوندن دیگه)نت

 

رزد

 

تازگی ها شعر یه توپ دارم قلقلی رو به یه صورت عجیب میخونی در حد دوکلمه

یه توپ دارم قلقلیه 

سرخ وسفید و=ابیز 

میزنم زمین =هبا  

همین فقط همین دو کلمه

 

زذ

 بهت میگم بابا کجاست ؟میگی   کا (به معنی کار)

 

تلویزیون داشت عقاب نشون میداد یه دفعه گفتی  اقب  

 

 به برق هم میگی  بق

مک

 

البته چیزهای دیگه هم میگی مثلا همه اونایی که ترانه میخونند عمو   اند. داشتم لباست رو عوض میکردم که مامانی برگشت گفت: کشتیش .تو هم رفتی اون طرف تر ایستادی گفتی کتیش   

دارم کمکم بهت امیدوار میشم عزیزم بی صبرانه منتظر روزی هستم که برام حرف بزنیرذئ

عاشقتم با یه عالمه بوسسسسسسسس

تنو 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زری مامان مهدیار
16 دی 91 21:40
عزیز دلمممممممممممم
مامانی دیگه داره برای خودش مردی می شه ونداد جون
از حالا به بعد هر روز با کلمات و حرف هاش به وجدت میاره
ما مامانا باید قلب های قویی داشته باشیم در مقابل این همه هیجان

اره خاله جون دیگه کمکم داره بزرگ میشه

لیلا مامان پرنیا
17 دی 91 11:14
بس که این اقا پسر شیرین زبونه مامانی منتظر اون روزی باش که مثل من تو گوشات پنبه کنی از بس یکریز نی نیت صحبت میکنه

من که بی صبرانه منتظرم

نرگس مامان باران
17 دی 91 11:59
بهاره جونم خصوصی داری
مرجان مامان آران
17 دی 91 17:42
شیرین زبون عسلمممممممممممم 22 ماهگیت مبارک باشه
مامان فتانه
18 دی 91 21:39
افرین پسر خوب...افرین به این پیشرفتات
مامان پارسا جیگر
26 دی 91 9:57
آفرین پسر شیرین زبون و باهوش
مامانی کسرا
30 دی 91 0:55
به جمع دوستاي ما خوش اومدين