نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

یه اتفاق بد

1391/9/25 21:42
نویسنده : مامان بهاره
406 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم خیلی فکر کردم که این موضوع رو برات بنویسم یا نه بعد دیدم که تنها یه چیز کوچولو در این باره مینویسم تا بدونی هیچ وقت بدون امید نمیشه زندگی کرد. عزیزم امسال اول رمضان درست برابر میشد با اول مرداد وتو 17 ماهه بودی که خونمون اتیش گرفت نمیخوام توضیح بدم که چی شد چون اصلا حوصله یاد اوری اون خاطرات تلخ رو ندارم فقط این رو بگم که اگه بابا کمکم نمیکرد هیچ وقت نمیتونستم اون اتفاق رو فراموش کنم واز خدا هم ممنونم که تو رو برای ما سالم نگه داشت دقیقا 40 روز طول کشید تا کار ساختن دوباره خونمون تموم شد واگه خانواده هامون نبودن چقدر سخت تر میشد. مامان ما تا همیشه ازشون ممنونیم که کمکون کردن تا دوباره بتونیم سرپاهامون وایسیم.

این نوشته رو برات میزارم تا بدونی که همیشه  و همیشه وهمیشه از خدا سپاسگذارم برای بودن تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران قلنبه
5 دی 91 16:31
واییییییییییییییییییی قربون اون لبات مامانی حتما لینکتون میکنم
شيرين مامان جانان و آوا
13 دی 91 13:31
خدا رو شكر كه خودتون و پسر گلتون سالمين![
مرسی عزیزم
متین من
30 دی 91 0:07
وای خدای من خیلی وحشت کردم وقتی این پست رو خوندم وخیلی هم اخر مطلب ات روخوندم خوشحال شدم که هرسه سالمین ودرکنارهم امیدوارم هیچ وقت از این اتفاق ها درمسیر زندگیتون قرارنگیره وهمیشه گل پسرت روخدا حفظ کنه آمین....