نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

اولین تجربه بدون پوشک

1391/9/25 21:55
نویسنده : مامان بهاره
366 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم مامانی تو سن 12ماهگی  عادتت داد که دیگه تو طول روز کمتر پوشک بشی تو هم که اون قدر باهوشی همه چیز رو سریع یاد میگیری منم گفتم بزار یه بار موقع خواب ظهر پوشکت نکنم البته این جا 15/5 ماهته ولی وقتی بعد از دو ساعت از خواب بیدار شدی رختخوابت رو خیس کردی ودیدم همش داری میگی نچچچچ  حالا که دیدم بله من خیلی زود این کارو شروع کردم و تو هنوز امادگیش رو نداری مامان من و ببخش اخه دوست دارم زدتر بزرگ شیخجالت

ونداد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نوژاجونی
22 آذر 91 17:49
چه گل پسرنازی دارین.اگر مایل بودیدبه من اطلاع بده که لینکتون کنم


از اشنایی با شما خوشحال میشم برای لینک کردن هم حتما چرا که نه