نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

بدون عنوان

1394/10/27 15:13
نویسنده : مامان بهاره
877 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقهای کوچولوی من 

 از اخرین باری که براتون نوشتمیه شش ماهی میگذره نه که وقت نوشتن نداشته باشم چرا دارم ولی ترجیح میدم به جای نوشتن این اوقات بیکاری کوچولو رو با کتاب خوندن بگذرونم بهخصوص که این روزا دلم بد جور کتاب های فروغ رومیخواد 

 از پسر کوچولوم بگم که  تا چند روز اینده وارد شش سال میشه و من هنوزدارم به این فکر میکنم که چه طور این روزا گذشتن دلم نمیخواد  همه شیرینی های بچه گونه اش تموم بشه ولی این قدر بزرگ شده که  احساس استقلال فوق العاده اش ما روکشته البته هنوزبرای بیرون رفتن ولباس  پوشیدن درگیری داریم ولی نمیشه   از حس مسئولیتش نسبت به خواهر کوچولوش گذشت همیشه وهمه جا مراقب که چیزی دهنش نزاره وکار خطرناکی انجام نده  گرچه گهگاهی یه ریزه اذیتش میکنه مثلا درازش میکنه روی زمین و بهش کلی میخنده  ولی اولویت هرکاری رو به رستا میده  وفوق العاده  دوستش داره  واین ازقلب بزرگ و مهربونش نشات میگیره کوچولوی بهمن ماهی مهربونم  همیشه دوسستداشتموخواهم داشت گرچه بعضی جاها برات کم میذارم  ولی باورکن وقتی پدر بشی  این حس خستگی ر و درک میکنی     

عکس از اولین روز رفتن به مهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوبه مامان الینا
3 مهر 95 10:34
سلام بهاره جون خوبی عزیزم خیلی هم عالی کتابهای فروغ دو تا وروجکو ببوس از طرف من دلتنگ بودیما