نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

نامه106 ( 23 فروردین 1393 (تولد بابا علی رضا)

1393/2/23 1:02
نویسنده : مامان بهاره
809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیرینم بغل

 فکر کنم این روزا دچار نت زدگی شدم اصلا حس نوشتن ندارم خیلی عقب افتادم از پیگیری خاطراتت حتی حوصله عکس گرفتن هم ندارم بی حوصله​  این  روزا هممیگذره درست میشیم چشمک

 23 فروردین تولد بابا علی رضا بود. کلی دنبال ایده در مغز مبارک جستجو کردم  ولی بی هیچ نتیجه. تا همون صبح 23 که رفته بودیم با هم بیرون، از کنار یه مغازه رد میشدیم که دیدم تازه داره بارش رو خالی میکنه، کلی کارتون دم در مغازه بود. رفتم بهش گفتم: ببخشید اقا میشه یه دونه از این کارتون ها رو ببرم؟ گفت: ببر خانم مشکلی نیست. بماند که چطوری تا خونه اوردیمش بدبو همین که رسیدیم خونه کلی وسیله گذاشتم جلوی خودم وونداد. به ونداد گفتم :مامان این برای بابا است هر چی دوست داری روش بکش. پسرمم  که اخر استعداد دروغگوکلی شکلک های خوشکل روش کشید وکلی روی کارتون برای باباش لاو ترکوندبغل بعد نزدیکای اومدن علی رضا ونداد رو با دسته گل فرستادم توی کارتون، بهش گفتم: جم نخور تا بابا  در کارتون رو باز کنه اونوقت تو از کارتون بپر بیرون وبهش بگو تولدت مبارک، کلی هم با هم  تمرین کردیم وتکرار.   گذشت تا علی رضا اومد وقتی کارتون به اون بزرگی رو دید وسط خونه گفت این چیه؟ گفتم: خودت باز کن میبینی  اما.......

 همین که  در کارتون رو باز کرد ونداد بدون هیچ تکونی همین جور بر وبر ما رو نگاه میکرد هر چی گفتم: ونداد ،مامان بپرآرام اصلا،، فقط یه لبخند موذیانه تحویلم داد. گفتم :ونداد قرار بود چی بگی ؟دوباره از اون لبخندا که ادم رو یاد شکلک یاهو میاندازه  دقیقا توی اون لحظه   قیافه ونداد خندونک

                                             ​           قیافه من     کچل شاکی        دلخور                           

                                                       قیافه علی رضا   زبانقه قهه

 این شد که به این نتیجه رسیدم که سوپرایز کردن با بچه یه کار کلا از ریشه  باطل است.  این هم نتیجه اخلاقی ماجرا بود. حالا خوب قبلش چند تا عکس انداخته بودم وگرنه که دیگه هیچیگیج 

 اینم همون جعبه دست دوز مامان وپسر دوزخندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم دایناسور و سوسکی  که پسرم روی جعبه کشیده فقط موندم ربطش به تولد دقیقا چیهسوال

 

 

 

یه وقت گول نخورید اینا همش قبل از اومدن علی رضا استسکوت

مراسم کیک بری پدر وپسرچشمک 

 

 

خدایا خالی از تقصیر نیستم 

 اما میخواهم 

 از این که مرا در هر حالی دوست داری تشکر کنم محبت

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (18)

عشق مشکی یواش
10 اردیبهشت 93 14:18
سلام امیدوارم همیشه شاد باشین چرا متن جدید نمیزاری
فرناز
12 اردیبهشت 93 18:42
سلام مامان نی نی خوشگل فرشته کوچولو خوشگلی دارین. خدا حافظش باشه همیشه. من نماینده بیمه هستم با دیدن این وبلاگی که واسه آینده ی فرزند نازنینتون طراحی کردین میشه متوجه شد که این نی نی والدین آینده نگر و به روزی داره... با توجه به حرفه م وظیفه ی خودم دونستم که به چنین پدر و مادر خوش ذوق و آینده نگری در مورد طرح آتیه فرزندان اطلاعات بدم... طرح آتیه فرزندان: شما در این طرح میتونید با پس اندازی روزی 1000 تومن برای آینده ی فرزندتون سرمایه گذاری کنید. (این حداقل مبلغه! میتونید هر مبلغی که دوس دارید قرارداد ببندید) مدت قرار داد هم به انتخاب والدینه! معمولا مدت جوری انتخاب میکنن که سن بچه به 20_22 سالگی رسیده باشه(خرج دانشگاه و جهیزه و....). تو این مدت هم یه سری پوشش بیمه داره و هم در پایان قرارداد اندوخته ی پول به همراه سودش رو دریافت میکنه. در طول مدت بیمه نامه هم (بعد از گذشت 2 سال از انعقاد قرارداد) میتونه 90% اندوخته ریالیشو وام بگیره!! به قول بیمه ای ها : از امروز به فکر آینده باشیم آینده همین فرداست همه ی شرکت های بیمه چنین طرحی دارن با تفاوت های کوچولو از شرکت های مختلف میتونید پرس و جو کنید اگر هم از من سوالی داشتید در خدمتم novin.4055@gmail.com
مامان بردیا
14 اردیبهشت 93 18:18
سلام مامانی.خوشحالم که سلامتین.ببخشید که نمیتونم زود بهتون سر بزنم.دوستتون دارم
یک مشاور!
15 اردیبهشت 93 7:51
مبارک.
مامان عالمه
17 اردیبهشت 93 15:46
چه پسر نازی خدا حفظش کنه ،ببخشید معنی اسم گل پسرتون چیه؟؟؟پیش ما هم بیا
مامان محمدمهدی
18 اردیبهشت 93 18:54
سلام خدا حفظ کنه کوچولوتو من کارای نمدی انجام میدم به وبلاگم سر بزن قیمتام خیلی مناسبه میتونی مقایسه کنی http://feltcollection.blogfa.com/
نازنین
19 اردیبهشت 93 1:29
سلام... خوشحال میشیم اگه به وبلاگمون سر بزنید.
صبا خاله ی آیسا
19 اردیبهشت 93 22:42
عزیزم چقد فکرت باحال بود الهیییییی ونداد عزیزم یادت رفت اصلا چرا تو جعبه رفتی خاله تولدشون مبارک انشاالله ک همیشه سایشون بالاسرتون باشه همیشه خوش باشین و سلامت
محبوبه مامان الینا
20 اردیبهشت 93 13:35
وای مردم از خنده از دست تو بهاااااااااااااره خیییییییییلی باحال بود خیییییییییییلی ینی همینطور تصور میکنم اون لحظه رو و اصلا نمیتونم خودمو کنترل کنم . . . قربونش برم ... ولی نیت مهمه عزیزم...ایده ات واقعا عالی بود . . . راستی مجددا تولد همسری تون مبارک
مامانی کسرا
21 اردیبهشت 93 1:11
واااای بهاره عاشق این جمله های آخرمتنتم یعنی صاف میزنه تو خال آخ منم دقیقا همینجوریم،به زور میام سمت لپ تاپم! فک میکنم از تغییرات هرمونی ماهانه باشه! اینقدرم بد اخلاقم!!!! طفلک کسرا این روزا نمیتونه باهام حرف بزنه، تا میگه مامان !انگار برق سی ولت ازم رد میکنن بگذریم تولد بابایی مبارک انشالله همیشه خوب و خوش باشید
مامان آیسو وآیسا
21 اردیبهشت 93 13:32
تولد همسری مبارک بهاره جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
21 اردیبهشت 93 19:47
سلام عزیزمم تولد همسرت مبارک ایشالا همیشه شاد باشیدددد کلی خندیدم از دست گل پسر خیلی باحال بوددد ماشالا چقدر بزرگ و عسل شده ببوسشششششششش
مامی نرگس
22 اردیبهشت 93 2:38
سلام بهاره جون خوبی تولد اقای پدر با تاخیر مبارک کلی خندیدم از دسته ونداد چه نقاشی های بامزه ای کشیده راستی ونداد کپی خودته بووووووووووووووووووووس برای ونداد نازنین
مامان الهام
22 اردیبهشت 93 17:25
چه جالب بود تولد آقای پدر مبارککک
سولماز
29 اردیبهشت 93 0:26
سلام خداوند نگه دار خانواده تون باشه پسر ووب زیبای دارید من هم سه قلو دارم خوشحال می شم به ما هم سر بزنی
ال هام
29 اردیبهشت 93 8:12
بابا ایییییییییییییییول عجب هدیه خلاقانه ای
مامان آیسو وآیسا
29 اردیبهشت 93 12:31
arnika
27 تیر 93 17:50
از دست این بچه های مامان ضایع کن