نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

دومین مسافرت به بندر انزلی

1391/10/3 16:41
نویسنده : مامان بهاره
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

یازده فروردین من وبابا وونداد با خانواده پدری ونداد البته به جز بابا جون رفتیم بندر انزلی اولش فکر میکردم که  وای چه کار سختی از جنوب تا شمال با یه بچه سیزده ماهه هی به علی رضا گفتم جون من بی خیال ولی اون میگفت باید قوی شی وقتی حرکت کردیم ونداد مامان تمام مسیر رو خواب بود البته تمام مسیر بارون بود وکولاک . حسابی بارون دیدیم وبرفgf

بفلب

وقتی رسیدیم دهکده ساحلی فهمیدم راه با همه سختی هاش می ارزید وای که جایی نگو دلم غش میره این جا ونداد در حال سرسره بازی  با کاپشن وکلاه از بس که هوا سرد بودلا

لتا

این جا هم ونداد در حال خاک بازی با عینک مامان بی چاره استاوه

ا

وقتی پسرم فیگور میگیره وشیطنت از نگاش میباره

لذ

دد

این هم یه عکس خانوادگی ذرلزکه داره باد خانواده رو میبره

ارت

این عکس رو پشت ویلا روز سیزده بدر انداختیم

اتن

ماسوله: من و بابا ونداد و عمه مریم 

با

وقتی ونداد ول نمیکنه و شیر می خواد که ماسوله وپله وخستگی نمیشناسه

 

زا

 

این جا جواهرده we love you pmc

سشیب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اراد
24 اردیبهشت 92 18:45
sسلام عزیزم چه پسرت خوشجل شده 2 ماهی میشه ندیده بودمش
انشاالله همیشه خوش باشید درکنار هم
فقط نامرد به ماهم سری بزن


مرسی
چشم حتما