نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

نامه 96( 2 سال و 11 ماه و3 روز )

1392/12/29 2:58
نویسنده : مامان بهاره
973 بازدید
اشتراک گذاری

ونداد

 

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارمTFGH

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم ؛ تو را دوست دارمTFGH

نه خطی ، نه خالی ! نه خواب و خیالی !

من ای حس مبهم تو را دوست دارمTFGH

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم : تو را دوست دارمTFGH

جهان یک دهان شد همآواز با ما :

تو را دوست دارم TFGH، تو را دوست دارم TFGH


اااااااذد

 

کادو نوشت: این گیتار هم به مناسبت  35 ماهگردت به سلیقه خودت انتخاب شده مبارکت باشه گیتاریست منقلب

 

پسندها (1)

نظرات (20)

جیران بخشنده
29 دی 92 10:09
گیتار خوشگلت مباااارک باشه گیتاریست کوچولو
مامان بهاره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بهار،مهرنگار
30 دی 92 0:41
ای جونم .مبارکه عکس پست قبلیت خیلی قشنگه و احساسی
مامان بهاره
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه عزیزم
مامان نیکان
30 دی 92 11:20
سلام وبلاگ خوشکلی داری خدا آقا ونداد رو واست حفظش کنه امروز دارم میچرخم دنبال دوستای جدید .خوشحلا میشم با هم در ارتباط باشیم اینم آدرس دباگ پسرم لطفا به ما سر بزن www.nikanvoroojak.niniweblog.com
مامان بهاره
پاسخ
چش عزیزم در اولین فرصت بهتون سر میزنیم
خواهر فرناز
1 بهمن 92 20:35
سلام به شما من تو مسابقه دخملی شکلک شرکت کردم میشه لطف کنید به وبم بیاین وبهم رای بدین قول میدم زیاد وقتتون را نگیره کد 10 را تو قسمت نظرات بنویسید ممنون میشم دلم را شاد کنید راستی تا 7بهمن وقت دارینا عجله کنید تا دیر نشده دوست کوچک شما فرناز
مامان فتانه
2 بهمن 92 2:54
کادوی 35ماهگیت مبارکت باشه...مثل ایلین ما داره به 3سالگیش نزدیک مشه...پیشاپیش تولدش مبارک
مامان بهاره
پاسخ
اره دیگه چیزی به سه سالگیش نمونده مرسی گلم
محبوبه مامان الینا
2 بهمن 92 11:27
35ماهگی ونداد جونی مبارک چه باحال ..گیتار...
مامان بهاره
پاسخ
مرسی عزیزم اره دیگه بچم از حالا تو کار رقص واوازه
صبا خاله ی آیسا
2 بهمن 92 18:03
عزیزم انگار نظرم ثبت نمیشه 35 ماهگردت مباااالک + کادوی زیبات
مامان بهاره
پاسخ
چرا عزیزم خصوصی شده
مامان آنی
2 بهمن 92 19:29
صادقانه میگم بهاره جون که باور کنی عاشق نوشته هات هستم نمی دونم رشته تحصیلیت و یا کارت چیه اما خیلی زیبا و خوش ذوق مینویسی حرف هایی که یه مادر هنگام نگاه کردن به کوچولویی که از جنس خودشه و یا وقتی که داره لمسش میکنه تو ذهنش نقش میبنده اما متاسفانه من چون سر کار هم میرم خبلی وقت کم میارم برای نوشتن اما همیشه از خوندن نوشته هات لذت بردم و میدونم که وندادجون هم یه روزی به وجود مادری مثل تو افتخار میکنه
مامان بهاره
پاسخ
عزیزم همیشه وقتی کسی زیبا میخونه نوشته ها به نظرش زیبا میاند ممنون عزیزم که این جوری نوشته هام رو زیبا میبینی اره دیگه ادم وقتی شاغله فرصت سر خاروندن هم نداره
مامان برديا
3 بهمن 92 9:23
جيگگگگگگگگگگگگرشو
مامان بهاره
پاسخ
قربونت برم دوست خوبم
مامان برديا
3 بهمن 92 9:23
آپم
لی لی تم
5 بهمن 92 2:24
جیگر الان هستی بهم یه کمک دیگه کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 2 دقیقه دیگه بیا همین قالب رو دانود کن ببین درست میشه
لی لی تم
5 بهمن 92 2:27
آبنباتی رو دانلود کن اگه درست شد اینم برات درست میکنم
لی لی تم
5 بهمن 92 2:54
مرسی عزیزم چند دقیقه دیگه بیا همونی دوست داری رو برات درست میکنم
همکلاسی
5 بهمن 92 9:12
سلام و درود فراوان بسیار مطالب زیبا و مفیدی در وبلاگتون دیدم ...دست مریزاد استاد گرامی به بنده ی حقیر نیز سر بزن قرار است در روزهای اینده اموزش خوشنویسی در وبلاگم بذارم اگه مفید فایده بود در خدمتم ممنون از همکاری شما بزرگوار
مامان یسنا
5 بهمن 92 9:51
35 ماهگیت مبارک عزیزم. گیتارت هم خیلی قشنگه مبارکت باشه
مامان یسنا
5 بهمن 92 9:54
راستی قالب جدید مبارک چطور قالبت رو عوض کردی
مامان بهاره
پاسخ
الان میام پیشت
مامان رهام
5 بهمن 92 12:13
سلام بهاره جون مرسی که به ما سر زدید...خدا حفظش کنه ماشاله عسلیه واسه خودش.....شما ساکن کدوم شهر هستید؟......کدوم عکس خودتون هستید؟اونی که ونداد بغلتونه سرپاهستید یا اون عکسی که نشستید؟
مامان بهاره
پاسخ
ما اهوازی هستیم عزیزم اون که با ونداد سر پا ایستاده مامانمه ولی اون که نشسته عکس انداخته خودمم
مامان رهام
5 بهمن 92 12:14
با افتخار لینک شدید
مامان بهاره
پاسخ
مرسی گلم
مامان آیسو وآیسا
5 بهمن 92 12:58
مباررررررررررررررررررکه ماهگردت ونداد جوووون... کادوی نازتم مبارکه...
مامان بهاره
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان آناهیتا
5 بهمن 92 22:29
مبارک عزیزمممممم قربون چهره مهربونت
مامان بهاره
پاسخ
مرسی خاله جون مطئنی چهره اش مهربونه