نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

3 سال و 11 ماه و11 روز....

1393/11/6 0:27
نویسنده : مامان بهاره
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

دفتر و خودکار خود را برداشته ام و میخواهم چند خطی از  تو  بنویسم

تویی که در روز خورشید و در شب ماه و ستاره ی منی ...

تویی که مانند پرنده بال پرواز کردن به من دادی و مرا از قفس تنهاییم رها کردی

حال که تو را در کنارم میبینم، حس بی انتها بودن میکنم

حس پرواز در اوج آسمان ها را میکنم، با تو هر روزم زیباتر از روز گذشته است

با تو گذر هر فصل برایم شیرین است مخصوصا فصل پاییز ...

اگر تو نباشی در کنارم عقربه های ساعت برایم نمیچرخد،

اگر هم بچرخد هر ثانیه اش برایم یک عمر میگذرد ...

مرا دیوانه کرده هر لحظه بودن با تو، دیوانه شدم، دیوانه ی عشق تو ...

وقتی به چشمانت مینگرم سرشار میشوم از جمله های زیبا برای تو ...

            تو با من چه کردی که دارم می نویسم با تمام وجودم از تو ................

                                                                                                                                  

پ .ن :دوستت دارم پسرک خوش رویم کنار تو مادرانگی هایم جاودانه شده ،به یمن بودنت خوش بخت ترینم...

کمی بیش به 4 سالگیت مانده....... و چه زمان  زود میگذرد

 

پسندها (7)

نظرات (6)

زری مامان
6 بهمن 93 0:52
مامانی نازنین ایشالا که همیشه شاهد بالیدن و رشد نی نی های نازت باشی و از وجودشون لذت ببری ایشالا که هیچ وقت دیر نمی شه و همیشه سر فرصت از همه ی روزهای زندگی کنار عزیزانت حظ می بری
زری مامان
6 بهمن 93 0:53
چهار سالگی گل پسرت هم پیشاپیش مبارک باشه خانومی
مامان رها
6 بهمن 93 9:13
سلام خوبید خیلی مبارکه نی نی دارید به سلامتی دل خوشی پسر خوشگلمونم خیلی آقا شده ببوسیدش
پرنیان
13 بهمن 93 17:36
سلام اقا ونداد خیلی ناز هستن خدا حفظشون کنه..اهواز چجور جایی قشنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟[نیشخند
آیسان
24 بهمن 93 13:41
سلام اپ کردم با یه موضوع خیلی توپی دوست داشتید سربزنید -بای بای
مامانی کسرا
10 فروردین 94 13:17
بچه ها بزرگ میشن ما پیر میشیم زندگی در جریان بهار خانمیسال نوتونم مبارک انشالله سالی پر از سلامتی و عشق در انتظارت باشه!انشالله این سال سالی باشه واسه برآورده شدن آرزوهای قشنگت اتفاقات خوب، خبرای خوب ، زایمان راحت ، نی نی سالم و زیبا و شاد... خلاصه هر چی که خوبیه