نفس های زندگی ما ونداد نفس های زندگی ما ونداد ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
زندگی عاشقانه مازندگی عاشقانه ما، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
نبض زندگی  رستا جونمنبض زندگی رستا جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

نامه هایی از جنس عشق(ونداد ، رستا)•●●♥♥❤

پسرک 3 سال و10 ماه ودخترک 5 ماه 3 روزه

1393/10/16 0:16
نویسنده : مامان بهاره
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل های خوشگلم که هر روز از روز قبل برام عزیز تر میشن

 نمیدونم حس این روزام چیه ، سر یه دو راهی بزرگم .از یه طرف عاشق نینی شدم از یه طرف اصلا باهاش حرف نمیزنم .همش نگرانم ونداد ناراحت نشه .دوست ندارم هیچ کس به نینی توجه کنه ، دوست ندارم هیچ کس براش چیزی بخره ، هنوز براش یه دونه لباس هم نگرفتم  . غمگینتمام طول روز رو دارم قربون صدقه ونداد میرم وهمش بوسش میکنم تا حدی که احساس میکنم یکم لوسش کردم ولی دوست دارم از الان بهش محبتم رو نشون بدم که وقتی نینی گولو به دنیا میاد  بچه ام یه وقت کمبود محبت نداشته باشه .احساس میکنم خل شدم . میدونم دارم زیاده روی میکنم ولی دست خودم نیست. خنده دارِ حتی بعضی وقت ها میشینم از نینی معذرت خواهی میکنم  که نینی گلی من وببخش که بهت محبت نمیکنم ، اخه سر ونداد که باردار بودم 24 ساعته داشتم باهاش حرف میزدم وبراش موسیقی میزاشتم  وبراش قران میخوندم ،ولی به دختری اصلا محل نمیدم وحتی یه ثانیه استراحتم ندارم وهمش سر پام تا یه کم وقت گیر میارم میرم سراغ ونداد وبوسه بارونش میکنم . 

توی رفتارام دچار یه وسواس شدم که نمیدونم اسمش رو چی بزارم ،ناراحتی مادرانه یا نگرانی یا شایدم جنونخطا

 این روزا مدام دارم تلاش میکنم که نینی کوچولو ها رو نشون ونداد بدم و گریه ها وخند هاشون رو ببینه .مدام براش فیلم زمان تولدش رو میذارم ومیگم ببین مامان چقدر کوچولو بودی وقتی سو *به دنیا بیاد همین جوری کوچولو احتیاج به مراقبت داره .دارم سعی میکنم حساسیت هاش رو نسبت به موضوع کم کنم تا بعدا با رفتار  نینی دچار حس بدی نشه. همش بهش یاداوری میکنم که تو هم اول کوچولو بودی بهت شیر دادم ،باهات بازی کردیم ،بهت غذا دادیم تا بزرگ شدی .دایم دارم میبرمش مرکز خرید برای بچه ها و لباس های کوچولو رو نشونش میدم  وبهش میگم وقتی سو به دنیا بیاد باید با هم دیگه براش لباس بخریم تا سردش نشه .همش برای انتخاب اسم ازش کمک میگیرم وجدیدا بهم گیر داده که باید اسم سو رو بزاریم ماه تیسا حالا این اسم رو این یه الف بچه از کجا یاد گرفته الله اعلمدلخور

 خلاصه این که تو روزای گذشته همش درگیر خودم وذهنیاتم بودم و... و ... و.. 

 ولی کلی اتفاق توی این چند ماه افتاده که مسافرت شمالمون که انشالله توی یه پست جدا میزارم یکیش بوده 

 توی این ماه اسباب کشی داشتیم وخونمون رو عوض کردیم...

این که تکون های نینی رو برای اولین بار از چهار ماهگیش حس کردم والان که دیگه واسه خودش خانمی شده انگار ارث  پدرش رو میخواد چنان محکم لگد میزنه که با هر لگدش از ترس پکیدن شکمم قلبم از کار میافته سکوت

 ودیگه این که توی 16 هفتگی  سونو بهم گفت که نینی یه دخمله . از این که سالمی خیلی خوشحالمبغل

 وباز هم این که خاله بدری امسال با اران اومد و1 هفته پر از خاطره کنار هم داشتیم  وبرای ونداد هم کلی سوغاتی اورد که ونداد از همه بیشتر عاشق لباس مرد عنکبوتی شده وحالا اگه خدا بخواد قرار تم تولدش رو هم طبق خواسته خودش مرد عنکبوتی انتخاب کنبممحبت 

دیگه دیگه...  فعلا چیزی یادم نمیاد ،جز این که:

خدایا هر چه دارم وندارم همه به لطف توست ،لطفت را از ما نگیر....

اینم ونداد  عنکبوتی خندونک

وقتی پسرک از خستگی ساعت 9 شب روی مبل بیهوش شده( جز موارد معدود  که توی این 4 سال پیش اومده)

  این چند وقت که خاله بدری ایران بود ونداد ونورا هر روز همدیگه رو میدیدن وحسابی با هم خوش بودن اینم نمونه کار های با مزه اشونبغل

 این عکس هم جز عکس های جا مونده این چند وقت که کم پیداییمخندونک

 دلم نیومد از هنر نمایی پدر وپسر عکس نزارمخطا یعنی شدید شیفته این هنر علی رضامخندونک مثلا خواسته ونداد رو گربه کنهزبان

 واما هنر نمایی این روزهای خود پسرکدلخور هر روز باید روزی نیم ساعت دنبالش بگردم وبعد از توی کمد پیداش کنم خسته

 

واینم  دخملی در هفته 20بغل

راستی  دوستای گلم برای انتخاب اسم کمک کنید ونظراتتون رو بگید  تازگی ها به این نتیجه رسیدم که انتخاب اسم پسر خیلی راحت ترهبدبو

 

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان فتانه
16 دی 93 0:27
عزیییییییزم مبارکه..انشالله به سلامتی به دنیاش بیاری...دیدم خیلی وقته کم پست میزارین پس یک توراهیی دارین
محبوبه مامان الینا
16 دی 93 9:26
مبارکه عزیزمدختر دار شدن هم شیرینی ها و لذت های خاص خودش و داره مطمئنا روزهای بسیاااااااااااااار خوبی رو با دخملی خواهی داشت ماه تیسا ! چه خوش سلیقه هم هست بلاچه
شاپرک
18 دی 93 3:16
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامان الهام
18 دی 93 8:59
سلام. بهاره جونم مگه نی نی داری تعجب کردم مبارکهه
مامانی
18 دی 93 23:28
سلام عزيزم تبريك ميگم مامان سدن مجددت رو ايشاالله كه به سلامتي اين چند ماه تموم ميشه و شما هم اين مشغله فكريت كم ميشه اميدوارم هميشه لباتون خندون باشه
مامانی
18 دی 93 23:28
خانمي خصوصي داري
زری مامان
19 دی 93 1:14
بهاره خانوم گل مبارکه عزیزممممم ایشالا قدمش خیر باشه خانوم اصلا نگران نباش، خیلی هم خوشحال باش که ایشالا ونداد گلت داره صاحب یه خواهر نازنین می شه که در آینده کلی به درد هم می خورن و از اون خوشحال تر باش برای اینکه باعث این اتفاق خوب تو مامان بی نظیری. سعی کن لذت ببری از دوران بارداریت و بیشتر به فکر خودت باش ونداد ایشالا به مرور با وجود نی نی کنار میاد. براتون بهترین ها رو آرزو می کنم مامان خوشگل
بهار
22 دی 93 15:09
بهاره جون به نظرم ویانا اسم قشنگیه، هم معنی خوبی داره و هم اینکه به ونداد میاد. ایشالا هر اسمی میزاری به سلامتی دنیا بیاد عزیزم.
خانه کوچک ما
27 دی 93 14:15
سلام خیلی وقته میخونمتون... الان دیدم باردارین.... مبارکهههههههه در مورد اسم هم وانیا-ویانا-به ونداد میان ولی اگر واستون مهم نیست به وندادبیاد بذارید آنیتا-آیسان - البته پیشنهاده
محمد
4 بهمن 93 6:18
سلام بروزم با مطلب "10 ماده غذایی مفید برای زنان" به منم سربزن.
ال هام
5 بهمن 93 15:41
جااااااااااااااااااااااانم مامان خانوم نی نی تو راه دارهاولین چیزی ک ب ذهنم اومد اون پستی بود ک توش نوشته بودی من تصمیم دارم ی بچه داشته باشم منم نوشتم ک ب وقتش ببین چجوری وسوسه میشیبرم ببینم داستان چیه
مامان سارا
25 بهمن 93 14:05
عزیزمممممممممم مبارک باشه ونداد جون داره صاحب خواهر میشه ایشالا به سلامتی بیاد بغلتون
مامانی کسرا
24 اسفند 93 5:30
الهي به سلامتي به دنيا بياد ني ني نازدست خاله بدري هم درد نكنه انشالله هميشه خوب و خوش باشيد. سالي پر از سلامتي و عشق واستون ارزو ميكنيم بهترينها از آن شما و كوچولوهاي عزيزتون از طرف من و كسرا ببوس وندادي رو